וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה מאושרת: "מזל שיש לנו את החלוץ הכי טוב בליגת העל"

10.4.2016 / 8:23

במועדון חגגו ניצחון ראשון אחרי שלושה חודשים ושפעו מחמאות למהראן לאלה ומקסים פלקושצ'נקו: "אולי צריך לשנות פאזה וללכת על הצעירים". כהן הזהיר: "נתניה - משחק שהוא יותר ממוקש"

one

בהפועל חיפה נרשמו אתמול הקלה ושמחה אחרי ה-2:3 על הפועל עכו – ניצחון הליגה הראשון של הקבוצה מאז ה-9 בינואר. בשבוע הבא האדומים מהכרמל יארחו את מכבי נתניה בשאיפה לרשום ניצחון שני ברציפות. חיפה אגב, ניצחה את נתניה בשני משחקי הליגה הקודמים העונה.

"הספידו אותנו, כולם כבר הורידו אותנו, אבל זה היה מוקדם מדי" אמרו במועדון. למרות השמחה, המנכ"ל אפרים גבאי והמאמן אלי כהן מיהרו להבהיר לשחקנים שעליהם לחזור במהירות לקרקע. "אנחנו לא שוכחים שאנחנו מתחת לקו האדום", אמר כהן, "זה ניצחון שירים אותנו, אבל אנחנו עדיין במאבקים קשים. מי שראה את מכבי נתניה במשחקים האחרונים ראה קבוצה טובה ועוד הם יבואו למשחק נגדנו בשבוע הבא משוחררים. זה משחק שהוא יותר ממוקש".

מקסים פלקושצ'נקו שחקן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
האס של אלי כהן. פלקושצ'נקו/אדריאן הרבשטיין

בהפועל חיפה החמיאו לשחקנים על הנחישות והמלחמה, ואת השבחים סחטו מהראן לאלה שבישל שני שערים, ומקסים פלקושצ'נקו הצעיר, שכבש ובישל. פלקושצ'נקו בן ה-20 ערך הופעת בכורה בהרכב של הקבוצה בהחלטה שהתבשלה אצל אלי כהן לאורך השבוע. המאמן הרכיב אותו ב-11 למרות שהוא שיחק 90 דקות בליגת הנוער באמצע השבוע.

"מי שראה את מקסים בנוער ובאימונים, הבין שהוא ראוי להיות בקבוצה הבוגרת והוא לא היחיד", אמר גורם במועדון, "יש בקבוצת הנוער ובסגל של הקבוצה הבוגרת לא מעט צעירים שלא נופלים מאלו שבהרכב. אולי צריך לשנות פאזה ולתת להם את המפתחות. שחקנים כמו אלי אלבז, אופק פישלר ואפילו ענר שכטר ועידו וייר, בטוח יתנו הכול כדי שהקבוצה תישאר".

גם בקרב השחקנים החמיאו לפלקושצ'נקו: "זה לא פשוט לעלות מהנוער למשחק הכי חשוב של הקבוצה העונה ולהציג כזה ביטחון. מקסים הוא ילד חיובי ועכשיו הוא יצטרך להישאר על הקרקע ולהוכיח עד סוף העונה שזה המקום שלו". אותו שחקן החמיא גם ללאלה שהעלה את מאזן שערי הליגה שלו ל-10 העונה: "יש לנו מזל גדול שיש לנו את החלוץ הכי טוב בליגה. מהראן הוא נכס לכל קבוצה. הוא תמיד מגיע במאני טיים וחשוב מאוד שיש לנו שחקן שיכול להכריע משחקים לחוצים כל כך".

עוד באותו נושא

ליגת העל: הפועל חיפה ניצחה 2:3 את הפועל עכו

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully