וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחאת אוהדי מכבי תל אביב מחריפה: "אם נישאר אדישים, יהיה מאוחר מדי"

10.4.2016 / 7:59

למרות רצף הניצחונות, למרות הדיווחים על רכש, האוהדים איתנים בדעתם: "זה שיש החתמות לא אומר שהמנוי צריך להתייקר, רוצים להציל את הקבוצה מקריסה". טבק החמיא לרוצ'סטי: "הוא חוזר לעצמו"

one

מכבי תל אביב ממשיכה ברצף הניצחונות. אמש (שבת) הצהובים ניצחו את בני הרצליה בחוץ 80:90, ורשמו ניצחון שלישי ברציפות בזכות משחק טוב של טיילור רוצ'סטי, שסיים עם 24 נקודות. "עבדנו קשה בשבועות האחרונים וזה מניב תוצאות", אמר הגארד. "רואים את השיפור במשחק מול הרצליה ובכלל במשחקים האחרונים. במחצית הראשונה לא קלענו, אבל לאט לאט הצלחנו לעצור את הקליעה של הרצליה. חשוב שנשארנו ביחד ונלחמנו, הרצליה לעומת זאת נחלשה ברבע האחרון. אם יש משהו שמאפיין את העונה שלנו זה הפציעות, בכל פעם יש שחקן שנפצע או פצוע".

ז'אן טבק מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
מרוצה. טבק/ברני ארדוב

כשנשאל על היכולת האישית שלו במשחק, השיב השחקן: "אני לוקח את זה יום אחר יום. יש הרבה פציעות בקבוצה, כולם מנסים להבריא, אנחנו רוצים להיות בכושר הכי טוב לקראת הפלייאוף. צריך לשחק כדורסל טוב בזמן הנכון".

בריאן רנדל הוסיף: "זה לא היה קל. הרצליה קבוצה טובה התקפית והיינו צריכים להציג הגנה טובה מולם. אנחנו רוצים להמשיך להשיג ניצחונות לקראת הפלייאוף ולהיראות טוב כקבוצה. יש עוד משחק ברביעי. דווקא נחמד שיש שני משחקים בשבוע".

בין הצופים היה סקאוט של בוסטון, שצפה בדראגן בנדר מקרוב, אולם הקרואטי הצעיר ביצע ארבע עבירות בשש דקות בהן שיחק וירד לספסל לאחר שנפצע ממרפק. בתוך כך, טרבור אמקווה צפוי לשוב לאימונים בשבוע הבא כשבקבוצה מאמינים כי תוך עשרה ימים יוכל לשוב לשחק. לגבי טיילור רוצ'סטי, שבלט עם 24 נקודות, אמר אמש טבק כי "אני מאוד מרוצה מהדרך בה רוצ'סטי מתאושש וחוזר לעצמו. יש לו בעיה בברך ובשבועות האחרונים ניסינו להוריד מהעומס עליו".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
מחאת אוהדי מכבי תל אביב. ברני ארדוב
המחאה נמשכת. אוהדי מכבי תל אביב/ברני ארדוב

אוהדי מכבי הודיעו אתמול כי בכוונתם להחריף את המחאה על העלאת מחירי המנויים. במכתב ששלחו אמש נכתב בין היתר כי "אנחנו שומעים בימים האחרונים על החתמות המתוכננות לעונה הבאה שאמורות לשפר ולחזק את הקבוצה. מבלי להתייחס לשחקנים עצמם, ברור כי אין אחד מאתנו שלא רוצה שהשחקנים הטובים ביותר ישחקו במכבי תל אביב ואיננו מודע לכך שתג המחיר עלה מאד בשנים האחרונות. עם זאת, איננו מאמינים כי על מחירי המנוי להתייקר".

עוד נכתב: "מאחר וזוהי הישורת האחרונה לקראת קבלת ההחלטה הסופית ושליחת מכתבי החידוש למנויים, אנו נגביר את הבעת מחאתנו ולא נתייצב לעודד את הקבוצה במשחקים הקרובים. כמו בכל אחד מהמשחקים בהם לא עודדנו בתקופה האחרונה, החלטה להיעדר ממשחקי הקבוצה איננה פשוטה היות ואנחנו רוצים בהצלחתה. אנו מאמינים כי אם נשאר אדישים למצב, יהיה זה מאוחר מדי להציל את קבוצת הכדורסל שאנחנו אוהבים מלהפוך לחברה כלכלית אשר מוכרת מוצר לכל המרבה במחיר".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully