וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: כתב אישום נגד סטויקוביץ'. שחקנים: "שבבאר שבע לא ידברו על הגינות"

10.4.2016 / 7:28

עימותים על המגרש וכשל אבטחה שגרם לעימות עם השוער, גרר תגובה מהירוקים. הסרבי עשוי להגיע להסדר טיעון בעקבות דוח השיפוט. מחמאות ללוי, טואטחה ועטר. מויאל: "לא שיחקנו על תוצאה"

one

מכבי חיפה אמנם עדיין לא ניצחה בפלייאוף העליון, אבל ה-1:1 אתמול (שבת) מול הפועל באר שבע בטרנר והיכולת במחצית השניה החזירו מעט כבוד לקבוצה, שספגה תשעה שערים בשלושה משחקים. רוני לוי שם השבוע דגש על משחק ההגנה של הקבוצה והדבר ניכר במחצית השניה. אתמול, בניגוד למחזורים האחרונים בהם המאמן ספג ביקורת על ניהול המשחק, לוי קיבל מחמאות על היכולת הקבוצתית במחצית השניה. טאלב טואטחה היה בין השחקנים שצוינו לטובה, וכך גם נטע לביא, אלירן עטר ("היחיד שהיה מסוגל להבקיע מפעולה אישית במשחק כזה") וגליינור פלט.

קובי מויאל ערך אתמול הופעת בכורה בליגה ונראה כי ימשיך להשתלב ברוטציה עד סיום העונה. עטאא ג'אבר שהוחלף סובל ממתיחה במפשעה וייבדק. הקבוצה תארח ביום ראשון הבא את מכבי תל אביב, ובאמצע השבוע תשחק מול הפועל באר שבע בחצי גמר הגביע. לאחר מכן, תארח עוד שני משחקי בית רצופים באיצטדיון בחיפה: את בית"ר ירושלים והפועל רעננה. עדיין לא ברור באיזה הרכב יעלה לוי למשחק הקרוב, זאת בגלל ההפרש הקצר יחסית בין המשחקים (שלושה ימים) ובשל החשש מפציעת שחקנים.

ולדימיר סטויקוביץ' שוער מכבי חיפה. קובי אליהו
כעס. סטויקוביץ'/קובי אליהו

"באר שבע לא ניצחה אותנו העונה, מצד אחד זה מראה כמה נחישות אנחנו מביאים למשחקים מולה, מצד שני זה מראה כמה חוסר נחישות יש במשחקים אחרים", אמר גורם בקבוצה אתמול. בחיפה לא אהבו את ההתנהגות של ג'ון אוגו בסיום המשחק. הניגרי של באר שבע התעמת עם דקל קינן ורומאריו פירס ובמהלך המשחק התווכח עם לא מעט שחקנים. "הוא חצה את הגבול. אם הוא חושב שמישהו חושש ממנו או מכל שחקן אחר שלהם, שינסו אותנו. שבבאר שבע לא ידברו בעתיד על הגינות, במיוחד כלפי השופטים", אמר שחקן בקבוצה שזעם על הניגרי. השחקנים לא אהבו גם את הקריאות של אוהדי באר שבע ליוסי בניון וטענו כי הגיע פנדל כשנדחף ברחבה.

כזכור, בסיום התעמתו מספר אוהדים אדומים עם ולדימיר סטויקוביץ'. במועדון טענו כי השוער ספג איומים. בהמשך הוא הגיב ביריקה והתנצל על התקרית, אולם הוא צפוי לעמוד לדין. בדומה למקרה אריאל הרוש, השוער ינסה להשיג עסקת טיעון והוא אף מתכוון להתנצל שוב בפני הדיינים. שחקנים סיפרו כי בהתערבות מנהל הקבוצה רועי שני ואנשי צוות נוספים נמנע עימות גדול יותר. הם העידו כי האוהדים ירקו על השוער מאזור סטרילי משני צדי המנהרה ובמועדון זעמו על היעדר האבטחה במקום. בנוסף, בדוח המשקיף צוין כי אבוקה הודלקה ביציע אוהדי חיפה, שעשויה לעמוד על כך לדין.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
שחקני מכבי חיפה, ולדימיר סטויקוביץ', קובי מויאל, עם שחקן הפועל באר שבע, אליניב ברדה. קובי אליהו
חזר. מויאל עם ברדה/קובי אליהו

"מרגש לחזור, עברתי תקופה לא פשוטה. מאוד שמחתי לחזור, הוצאנו נקודה וקטענו רצף לא טוב, יש כאן שחקנים איכותיים והשאר יבוא לבד", אמר מויאל. "היו לנו ירידות ועליות מתחילת העונה. היינו בקו עליה וצברנו נקודות, ואז שוב ירידה. זה לא אופייני למכבי חיפה, אבל גם לא משהו חדש וקורה כבר מספר שנים".

"האם שיחקנו על תוצאה? אני כשחקן לא מכיר מושג כזה, 'לשחק על תיקו'", סיכם הקשר. "אני בטוח שהמאמן לא רצה לשחק על תוצאה. גם קבוצות ברמה של ריאל מדריד משחקות עם שלושה קשרים אחוריים, זה לא משהו שהוא פסול. יש כאן שחקנים מספיק איכותיים. ברגע שנביא נשמה זה יתחבר למקומות טובים. המטרה היא לבוא ולנצח כל משחק. מכבי חיפה מספיק גדולה כדי לעשות את העבודה בכל משחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully