וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי כהן: "אני מקווה שהדינמיקה תשתנה, המאבק יהיה ארוך וקשה"

9.4.2016 / 21:33

מאמן הפועל חיפה נשמע מרוצה אחרי ה-2:3 על הפועל עכו. מקסים פלקושצ'נקו, שכבש ובישל בכורה שלו העונה, אמר: "זו בכורה חלומית בשבילי". לאלה: "מאמין שנישאר". הוכנבוים: "אני מאוכזב"

one

הפועל חיפה השיגה הערב (שבת) ניצחון חשוב עם 2:3 על הפועל עכו, במסגרת המחזור ה-29 בליגת העל והשלישי בפלייאוף התחתון. האדומים הובילו כבר 0:3 בזכות צמד של מהראן לאלה ושער של מקסים פלקושצ'נקו, אבל צמד של לנרי קהינדה (82 ו-88) החזיר את הקבוצה של ירון הוכנבוים לעניינים והלחיץ מאוד את הקבוצה של אלי כהן. הפועל חיפה הייתה לחוצה כל כך שאפילו נרשם עימות בין השוער מריאן אנטולוביץ' לחיים מגרלשווילי, אבל בסופו של דבר זה נגמר עם 2:3.

לאלה חוגג את שער היתרון/אדריאן הרבשטיין

מאמן הפועל חיפה אלי כהן אמר לאחר המשחק: "עברתי משחקים מהסוג הזה. היינו צריכים להניע את הכדור ולהעביר את הזמן ובמקום זה ספגנו שני שערים. ניצחנו אחרי עשרה משחקים ומגיע קרדיט גדול לכולם. יש בחיפה קבוצה מצוינת שיכולה להיות במקום הרבה יותר טוב מהמקום שהיא נמצאת בו. במחצית אמרתי שעכו תפקיר את החלק האחורי ותצא קדימה וכל איבוד שלנו ישאיר אותם ביתרון מספרי וזה מה שקרה. אני מקווה מאוד שהדינמיקה משתנה. ברור שהמאבק יהיה ארוך וקשה".

על מקסים פלקושצ'נקו אמר כהן: "הוא שחקן מאוד מוכשר. ידעתי שהוא שחקן שמשחק עם המון ביטחון ובשקט וראו את זה היום. זה שחקן שיכול לתרום לנו למאבקים בהמשך הדרך". על המשחק הבא מול נתניה: "זו קבוצה שלא מוותרת ואני מצפה למשחק מאוד קשה. אנחנו צריכים להתרכז בעצמנו. אני מאמין שהקבוצה תישאר בליגה, מקווה שהניצחון היום פתח איזשהוא פקק וישנה את המומנטום".

מהראן לאלה אמר: "הפועל חיפה קבוצה טובה, היינו בתקופה לא טובה בכלל. אני שמח שהיום השחקנים הראו שאנחנו יכולים, שיחקנו כדורגל יפה ומגיע כל הכבוד לשחקן צעיר כמו מקסים שעלה מהנוער והוסיף המון. אני מאחל לך המוןן בהצלחה בהמשך. הפועל חיפה חזק בתמונת ההישארות. אנחנו ממשיכים לעבוד, ונמשיך לעשות עבודה קשה, עכשיו אנחנו נקודה מכפר סבא ושלוש מעכו. נמשיך לעשות עבודה קשה ואני מאמין שנישאר בליגה".

מקסים פלקושצ'נקו בן ה-20 אמר: "אלי תדרך אותי לפני המשחק. הייתי קצת לחוץ בהתחלה. כל השחקנים באו, חיבקו אותי ונתנו לי את ברכת הדרך. כולם נתנו לי ביטחון וזה הכול בזכותם, אחרת הייתי עולה לחוץ ולא יודע מה היה קורה. הייתי צריך סבלנות עד שקיבלתי הזדמנות. אני שמח שקיבלתי אותה וניצלתי אותה. לא הייתי יכול לעשות את זה בלי כל השחקנים שעזרו לי. חלמתי על כזו פרמיירה, זה באמת חלום שמתגשם".

מאמן עכו ירון הוכנבוים אמר: "אני מאוכזב. ידענו לפני המשחק שאנחנו צריכים לנצח כדי לסגור את הסיפור. בהתחלה היינו טובים יותר. ה-0:1 נתן להם הרגשה טובה. אני יודע מה הטעויות שלנו ואנחנו נתקן אותן. במשחקים הבאים נלקט את הנקודות ונעשה מה שצריך כדי להישאר בליגה. יש לשחקנים שלנו אופי מצוין וקבוצה שיודעת מה היא רוצה מעצמה".

עוד באותו נושא

ליגת העל: הפועל חיפה ניצחה 2:3 את הפועל עכו

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully