וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סילבס: "'קשה להאמין שהיו שולחים את שלישיית השופטים הזו לבאר שבע"

9.4.2016 / 20:01

מאמן הפועל רעננה כעס על השופט דוד פוקסמן, שרשם בכורה בליגת העל ופסל להם שער חוקי בהפסד לסכנין: "אם היה מאושר הגול אז הכל היה משתנה". אבוקסיס: "טעויות מתקזזות. כל משחק מעכשיו יהיה מלחמת עולם"

one

בני סכנין התבססה הערב (שבת) במקום הרביעי אחרי 2:3 בנתניה מול הפועל רעננה. ז'אורז'יניו חתום על הניצחון הזה עם צמד ובישול, וגם עזרה מהשופט הצעיר דוד פוקסמן, שרשם הופעת בכורה בליגת העל ויקווה למשחקים קצת יותר מוצלחים אחרי שפסל לרעננה שער חוקי.

בהפועל רעננה זעמו על איגוד השופטים ששיבץ למשחק את דוד פוקסמן, שפסל שער חוקי בתחילת המשחק. גורם במועדון אמר: "לא הגיוני ששולחים לנו מתלמדים שפוסלים לנו שער חוקי. אנחנו אף פעם לא מתלוננים, אבל היום זה עבר כל גבול".

חיים סילבס מאמן הפועל רעננה. קובי אליהו
הרבה תסכול כלפי השופט. חיים סילבס/קובי אליהו

חיים סילבס התייחס בעיקר לשיפוט ואמר: "אני סומך על זה שבדוחא יחזירו לנו. מכה. קשה להאמין שהיו שולחים את שלישיית השופטים הזו לשפוט בבאר שבע. שילמנו על זה היום. עברו כמה דקות מהמשחק אז אני מרגיע את עצמי. אני מאחל לשופט הצלחה גדולה. מלבד כמה דקות בין השער השני והשלישי של סכנין היה משחק טוב. מן הסתם אם היה מאושר לנו גול חוקי אז כל המצב רוח משתנה. טעויות קורות וגם אנחנו טעינו במשחק הזה. היה משחק בין שתי קבוצות שבאות לשחק כדורגל. ראינו שערים משני הצדדים. שאפו לסכנין על הניצחון. אנחנו נצטרך להביא את הנקודות ממקום אחר. אני מאוכזב מהתוצאה, אבל לא מהיכולת".

"אני חושב שאנחנו משחקים כדורגל טוב. בטח לא עכשיו אני צריך לחשוב על המשחק הבא. היו דברים טובים שעשינו. היינו יכולים להרוג את המשחק מוקדם מאוד ולא עשינו את זה".

יוסי אבוקסיס: "לא ראיתי את המשחק בווידאו כדי לראות מה מתנות ומה לא. לאורך כל העונה זה מתקזז. בחצי השני היו לנו כמה התקפות יוצאות מהכלל וזה מה שחשוב. קצת בדקות האחרונות הרגשנו טוב מדי וספגנו שני שערים אבל אני שמח מאוד על הנקודות. יש עוד שישה משחקים מעכשיו. אנחנו בשלוש נקודות הפרש על רעננה אבל יש לנו עכשיו שני משחקי רצח מול באר שבע ומכבי תל אביב אבל כל המשחקים בפלייאוף העליון קשים. כל משחק יהיה מלחמת עולם בשבילנו וצריך להמשיך".

ז'אורז'יניו, שהצטיין אצל סכנין אמר: "אני מאוד שמח, היה משחק מאוד קשה. הניצחון הזה חשוב מאוד בשבילנו".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully