וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: שוינפלד ככל הנראה יחמיץ את נתניה, יחזקאל בספק

החלוץ שהגיע מנתניה ממשיך להתלונן על כאבים במפשעה ושוב לא התאמן, יחזקאל שסובל מרגישות בשריר הארבע ראשי ערך אימון חלקי. גוטמן מתלבט בינו לבין ספורי, ובין אלטמן ואלון תורג'מן

one

בווידאו: המפגש האחרון של הפועל תל אביב ומכבי נתניה

אחרי שביום רביעי נעדר אלי גוטמן מאימון הפועל תל אביב ואתמול (חמישי), קיבלו שחקני הקבוצה יום מנוחה, חזרו היום האדומים להתאמן לקראת המשחק מול מכבי נתניה ביום ראשון. צמד החלוצים ארון שוינפלד ושגיב יחזקאל בספק למפגש, לאחר שהראשון המשיך להתלונן השבוע להתלונן על כאבים במפשעה ושוב לא התאמן עם הקבוצה היום, וכרגע נראה כי סיכוייו ליטול חלק במשחק נמוכים.

אצל יחזקאל המצב מעט יותר טוב. החלוץ הצעיר שסובל מרגישות בשריר הארבע ראשי ערך היום אימון חלקי בלבד וצפוי להיות שותף במשחק, אך לא ברור אם יפתח בהרכב. גוטמן תרגל השבוע את יחזקאל ואת רמזי ספורי לסירוגין ואחד מהשניים אמור לפתוח. בחוד מתלבט המאמן בין עומרי אלטמן לבין אלון תור'גמן ואם האחרון יתחיל על הספסל, קלאודיו בומבה עשוי לקבל מקום בהרכב. מחר סופית יקבע גוטמן את הרכב שאמור לפתוח.

בשבוע הבא אמורים אנשי ושחקני הפועל תל אביב לקבל את השכר של חודש מרץ, אך גם זה צפוי להתעכב בעשרה ימים, אולי יותר. למרות שבקבוצה לא משתגעים על המצב, בלשון המעטה, כרגע לא נרשמת דאגה בנושא.

שחקן הפועל תל אביב, ארון שוינפלד. קובי אליהו
יחמיץ את המפגש עם האקסית? שוינפלד/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully