וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיכום השבוע ב-MLB: הדודג'רס שברו שיא, סינסינטי הפתיעה

לוס אנג'לס רשמה 31 אינינגים רצופים מתחילת העונה בלי לספוג ריצה, הרדס השיגו סוויפ על פילי וצמודים לקאבס ולפיטסבורג בפסגת ה-NL מרכז. רובינסון קאנו כבר עם ארבעה הומראנים בסיאטל

קלייטון קרשאו לוס אנג'לס דודג'רס. Lenny Ignelzi, AP
פתיחת עונה כמעט מושלמת לרוטציה של הדודג'רס, עד הלילה. קרשאו בעבודה באופנינג דיי/AP, Lenny Ignelzi

עונת 2016 ב-MLB יצאה לדרך ביום ראשון וכמובטח, בכל סוף שבוע נביא כאן את מיטב האירועים מהשבוע החולף.

הסיפור הבולט של תחילת העונה הגיע מהסדרה בה אירחה סן דייגו את לוס אנג'לס דודג'רס. הקבוצה מ-LA נהנתה מיכולת פנטסטית של קלייטון קרשאו, סקוט קאזמיר וקנטה מאדה, שבזה אחר זה שיתקו את הפאדרס בדרך לשלושה ניצחונות "על האפס", 0:15, 0:3 ו-0:7. זו הייתה הפעם הראשונה בהיסטוריה בה קבוצה פותחת עונה בלי לספוג ריצה ב-27 אינינגים רצופים. הרצף נמשך עוד ארבעה אינינגים הלילה אצל סן פרנסיסקו, לפני שהדודג'רס קרסו וחטפו 12:6. הם כרגע מובילים את ה-NL מערב לצד הג'איינטס, כאשר שתי הקבוצות במאזן 1:3. עוד באותו בית, מי שקרס משחק הפתיחה שלו היה זאק גריינקי, שעלה להגיש חולה, חטף שלושה הומראנים והפסיד 10:5 לקולורדו.

ב-NL מרכז, לא פחות משלוש קבוצות פתחו את העונה עם 0:3: הקאבס, שטיילו מול האיינג'לס וניצחו גם באריזונה. הפייראטס, שרשמו סוויפ גדול על הראש של סנט לואיס שעדיין מחפשת ניצחון ראשון העונה ו...סינסינטי המפתיעה, שניצלה עד תום את הסדרה מול פילדלפיה. בבית המזרח, וושינגטון מובילה במאזן 1:2 (שני ניצחונות על אטלנטה והפסד למיאמי), בעוד סגנית האלופה ניו יורק מטס שיחקה רק פעמיים ובשחזור הוורלד סירייס האחרון, הפסידה בערב הפתיחה בקנזס סיטי ולאחר מכן ניצחה 0:2 באצטדיון קאופמן בעזרת שישה ותשעה של נואה סינדרגארד.

מה קורה ב-AL? הגשם דחה לא מעט משחקים, כאשר מי שניצלה זאת כדי להתייצב בפסגת המזרח היא בולטימור, שרשמה סוויפ נאה על מינסוטה. היאנקיז הפסידו את משחק הפתיחה ול יוסטון, אבל התאוששו עם שני ניצחונות בהם שמו 24 ריצות. בבית המרכז, דטרויט בפסגה עם מאזן 0:2 אחרי שני ניצחונות על מיאמי, בעוד הווייט סוקס עם מאזן 1:3, אותו השיגו בסדרה באוקלנד. את המערב מובילה כרגע סיאטל, שניצחה שניים משלושת המשחקים שלה מול טקסס, הרבה בזכות רובינסון קאנו שפתח את העונה בסערה עם ארבעה הומראנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully