וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סייף: ורה קנייבסקי סיימה חמישית באליפות העולם עד גיל 20

7.4.2016 / 22:45

סייפת הסקר ממכבי מעלות גברה בקרב על כניסה לשמונה האחרונות על חברתה לשעבר מהמועדון, אלונה קומרוב 12:15. הצלחה גם לניקול גברילקו ודר הכט

ורה קנייבסקי סייפת, מימין. התאחדות הסייף הישראלית,
ורה קנייבסקי, מימין/התאחדות הסייף הישראלית

סייפת הדקר ורה קנייבסקי סיימה הערב (חמישי) במקום החמישי באליפות העולם עד גיל 20 שנערכה בצרפת. קנייבסקי, רק בת 16, גברה בקרב על כניסה לגמר שמונה האחרונות על חברתה לשעבר ממכבי מעלות, אלונה קומרוב, שהייתה אלופת העולם לקדטיות כישראלית ועברה לייצג את רוסיה. קומרוב זכתה בזהב העולמי עד גיל 18 בתחרות שנערכה בירדן לפני שלוש שנים, אולם מאז עברה משפחתה לגור ברוסיה, והיא גם עזבה את נבחרת ישראל והתקבלה לרוסיה בזרועות פתוחות.

הערב בבורז'ה נפגשו שתי החניכות של יעקב פרדמן ממעלות, ודווקא הצעירה יותר, שעוד מתחרה בקטגוריית הקדטיות, גברה על המנוסה יותר בשנה האחרונה שלה בנוער לפני עליה לבוגרות 12:15.

הופעה מרשימה גם לשאר סייפות הנבחרת הערב. ניקול גברילקו ממעלות גברה על אלופת אירופה 2014 מבלארוס, דר הכט מהפועל כפר סבא ניצחה את ההונגריה שזכתה בארד האירופי לקדטיות בטרם הפסידה לסייפת סינית שהעפילה לגמר מול הסייפת האיטלקיה שניצחה את קנייבסקי 13:15, קלריצי האיטלקיה. יאנה בוטוויניק ממודיעין הפסידה בעליה לטופ 32 מול אלופת אירופה הטריה מגרמניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully