וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "הניצחון על בית"ר היה יותר מעוד ניצחון"

7.4.2016 / 10:30

ברק בכר דיבר לקראת המשחק מול מכבי חיפה בשבת, בו תוכל קבוצתו להגדיל את הפער בפסגה לפחות זמנית לארבע נקודות. הקלה בעקבות תוצאות הבדיקה של גדיר: "אין מקום לפציעות עכשיו"

צילום: בני בן סימון. עריכה: מרום שפיצר

הפועל באר שבע ערכה הבוקר (חמישי) את מסיבת העיתונאים השבועית שלה, בה דיבר ברק בכר לקראת המשחק מול מכבי חיפה בשבת. אחרי שבאר שבע שמרה על הפסגה עם ניצחון מרשים 0:2 בטדי על בית"ר ירושלים, היא תנסה לנצח לראשונה העונה את הירוקים, שמצידם מגיעים שוב במומנטום שלילי.

בכר אמר: "אני מרוצה מהניצחון ומהדרך בה הוא נעשה. זה היה יותר מעוד ניצחון, אבל המשחק בשבת יהיה לא פחות קשה. מול קבוצה טובה, שלא ניצחנו אותה. היו לנו שני משחקים טובים נגדם, אבל לא ניצחנו. המשחק הראשון היה מרגש, המשחק הראשון בטרנר. בשני חזרנו מפיגור והיינו טובים במחצית השנייה".

על הטראש טוק מול מכבי תל אביב והדברים שאמר בשבת הוסיף בכר: "הרגשתי צורך לעשות את מה שעשיתי, אבל זהו. הקבוצה שלנו זה הדבר הכי חשוב, כל השאר היסטוריה. כמה שאנחנו קרובים, ככה אנחנו רחוקים. 21 נקודות, שבע משחקים, זה הרבה. עשינו את המחנה בטבריה כדי להתרענן ולהתחיל 'ליגה של שמונה משחקים'. הראשון היה בטדי וצלחנו אותו ונבוא מוכנים ועם יותר ביטחון בזכות זה".

ברק בכר מאמן הפועל באר שבע. קובי אליהו
עדיין לא ניצח את מכבי חיפה העונה. ברק בכר/קובי אליהו

המאמן אמר על הסגל: "בכל משחק יש לי כאבי ראש, תמיד יש מחשבות, שחקנים שמגיע להם לשחק. אני מעדיף לשבור את הראש כשיש שחקנים לרשותי. בן שהר לא פתח הרבה זמן והוא הוכיח את עצמו. האימונים הם מדד חשוב למשחקים והשחקנים מבינים את זה. אני שמח בשביל בן. אני לא בונה על קבוצות אחרות. אם נעשה את שלנו, דברים יסתדרו".

לקראת שבת סיכם בכר: "לשני המשחקים הקודמים הגענו פייבוריטים ולא ניצחנו. ברור שאחרי שלא ניצחנו שלושה משחקים ברציפות בבית, אנחנו רוצים לנצח כל משחק. למרות שהתוצאות האחרונות של חיפה פחות טובות, זו קבוצה חזקה שכמו כל קבוצה שבאה לטרנר, היא תהיה דרוכה".

אופיר דוידזאדה אמר: "שברנו מחסומים והגיע הזמן שנשבור עוד אחד. קיבלנו ביטחון מהמשחק נגד בית"ר. עכשיו נחזור לטרנר, עם כל העוצמה שיש לו. המחנה עשה לנו רק טוב, עבדנו על מה שצריך וידענו מה צריך לעשות כדי לנצח. מעכשיו נחזור להיות הקבוצה שהיינו. שלושה משחקים קצת מעדנו וזה לא יקרה יותר".

לאחרונה חבר דוידזאדה לסוכן השחקנים דודו דהאן וסיפר למקורביו כי הוא עשוי לעזוב את באר שבע: "החלום של כל שחקן הוא לצאת לאירופה, זה אתגר חדש וכיף", אמר במסיבת העיתונאים.

אתמול בערב קיבלו במועדון בשורה טובה בעניינו של מוחמד גדיר. החלוץ עבר צילום באמצעות ד"ר דורון קופלמן ונמצא כי הוא סובל מדלקת בלבד ואינו זקוק לניתוח. ההערכה כעת מדברת על היעדרות של שבוע עד שבועיים מהמגרשים ולכן הוא לא יהיה כשיר למשחק מול מכבי חיפה. במועדון נרשמה אנחת רווחה מסוימת בעקבות העניין הזה. "אנחנו צריכים את כל השחקנים איתנו לרגעי ההכרעה. אין עכשיו מקום לפציעות", אמר גורם בצוות המקצועי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully