וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: 500 כרטיסים נותרו לחצי גמר גביע המדינה, עטר לא התאמן

6.4.2016 / 14:04

הכרטיסים צפויים להימכר השבוע, הקבוצה תבקש 2,500 כרטיסים נוספים. אלירן עטר, אם יהיה כשיר, או לודוביק אוברניאק יפתחו במשחק מול הפועל באר שבע. מנחם קורצקי הגיע לאימון ושוחח עם רוני לוי

one

מכבי חיפה הודיעה הבוקר (רביעי) ש-500 כרטיסים בלבד נותרו למכירה לקראת חצי גמר גביע המדינה. ההערכה היא שעד סוף השבוע יימכרו כל הכרטיסים לקראת ההתמודדות מול הפועל באר שבע ב-20 באפריל. לפני כשבוע נרשמה האטה מסוימת בקצב המכירה, לאחר שחלק מהאוהדים הודיעו ברשתות החברתיות כי הם לא מתכוונים לרכוש כרטיס למשחק בשל התנהלות ההתאחדות בנושא הקצאת הכרטיסים. אם הכרטיסים אכן ימכרו השבוע, במכבי חיפה מתכוונים לדרוש 2,500 כרטיסים נוספים שההתאחדות הבטיחה למכור בנוסף להקצאה הראשונית.

רוני לוי מתרגל מערך של קישור מעובה לקראת המשחק מול באר שבע בשבת. אוראל דגני עדיין פצוע וכמובן שלא ייקח חלק בהתמודדות. אייל משומר יפתח בעמדת המגן הימני. נטע לביא ועטאא ג'אבר, שסבלו מעייפות מסוימת במשחק האחרון בשל משחק הנבחרת האולימפית, יפתחו גם הפעם בהרכב כשאליהם יצטרף שחקן נוסף, אופיר קריאף או רומאריו פירס. יוסי בניון וגליינור פלט יפתחו, כשאליהם יצטרף אלירן עטר, שסובל מפציעה קלה אבל אמור להיות כשיר למשחק, או לודוביק אוברניאק. גילי ורמוט עשוי להתחיל פעם נוספת על הספסל.

אורח הגיע לאימון הקבוצה בכפר גלים. מדובר במאמן מכבי נתניה עד לאחרונה, מנחם קורצקי, אליו התלווה חיים שאבו. קורצקי אף נכנס לשיחה עם רוני לוי, כפי שעשה בעבר אלון חזן אותו לוי היה רוצה לראות בעונה הבאה. "הגעתי כדי ללמוד מהאימונים של רוני לוי", אמר קורצקי.

מאמן מכבי נתניה, מנחם קורצקי. ברני ארדוב
אורח מיוחד. קורצקי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully