וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה בודקת: האם נעשה שימוש כפול בכרטיסים בבית"ר - באר שבע?

6.4.2016 / 12:30

תלונה התקבלה על כך שסדרנים לא קרעו את הכרטיסים ובמקום, הביאו אותם בחזרה לאזור הקופות ומכרו בספסרות לאוהדי המוליכה. בית"ר הודיעה: סלובודאן דראפיץ' ימשיך לעונה נוספת

one

בווידאו: תקציר ההפסד של בית"ר ירושלים להפועל באר שבע

בית"ר ירושלים הודיעה היום באופן רשמי כי סלובודן דראפיץ' יאמן את הקבוצה גם בעונה הבאה. הישראלי-סרבי בן ה-51 שאימן את הקבוצה בהצלחה העונה והוביל אותה למקום השלישי קיבל את המנדט להמשיך עונה נוספת ויחתום בקרוב על חוזהו. דראפיץ צפוי לקבל שדרוג של 25 אחוז מהעונה הנוכחית ולהרוויח כמאה אלף דולר.

יש לציין שאלי טביב ודראפיץ טרם ישבו על ההסכם והתנאים הכספיים הסופיים, אך שניהם בטוחים כי יגיעו להסכמה ברגע שידונו על כך. אגב, אחת הסיבות שההודעה יצאה היא הפרסומים בכלי התקשורת על מועמדים נוספים לתפקיד.

דראפיץ' החל את קריירת האימון של כעוזר מאמן מכבי נתניה בשנת 1999 ואף שימש כמאמן זמני למשך זמן קצר. לאחר מכן היה עוזרו של רוני לוי במכבי חיפה למשך חמש עונות, ועזב את הקבוצה כאשר לוי סיים את הקדנציה הראשונה שלו בקבוצה. התחנה הבאה שלו הייתה הפועל כפר סבא ואחריה המשיך בליגה הלאומית ואימן את מכבי הרצליה ובני סכנין.

כאשר אברהם גרנט מונה למאמן פרטיזן בלגרד, דראפיץ' הצטרף אליו כעוזרו. לאחר מכן בילה שתי עונות כמאמנה של בית"ר תל אביב רמלה, לפני שאלי טביב נתן לו את ההזדמנות בליגת העל ואת המפתחות בבית"ר ירושלים.

דראפיץ' הגיע לארץ כבר ב-1988 לאחר שהתחיל את קריירת המשחק שלו בנובי סאד הסרבית וחתם במכבי נתניה, שם שיחק שמונה עונות ורשם 100 הופעות. במהלך שנים אלה הספיק אף לרשום הופעה אחת במדי נבחרת ישראל.

מאמן בית"ר ירושלים, סלובודאן דראפיץ'. ברני ארדוב
תוגמל על ההצלחה. דראפיץ'/ברני ארדוב

מפלג ההונאה של משטרת ירושלים בודק תלונה לפיה נעשה שימוש כפול בכרטיסים במשחק בין בית"ר ירושלים להפועל באר שבע ביום שני. על פי תלונות שהגיעו לאנשי המועדון, מספר אנשי אבטחה בכניסות לאצטדיון לא קרעו את הכרטיסים של אוהדים שנכנסו ובמקום, העבירו אותם לחבריהם, שמכרו אותם בספסרות באזור הקופות.

מרבית התלונות הגיעו מכיוון היציע הדרומי, שם השתכנו אוהדי באר שבע. על פי עדי הראייה ותלונות, נצפו מספר מאבטחים מגיעים בכמה מקרים שונים לאזור הקופות עם עשרות כרטיסים, אותם מכרו בספסרות לאוהדי באר שבע. בשלב זה מדובר בחשד בלבד והנושא נמצא בבדיקה משטרתית.

seperator

בעניין אחר, ארבעה אוהדים של בית"ר נעצרו לפני המשחק נגד הפועל באר שבע בטענה כי זוהו על ידי המצלמות כחלק מאירוע אלים לפני המשחק נגד מכבי חיפה. הארבעה, שני בגירים ושני קטינים, הובאו אתמול בפני בית המשפט כאשר הדרישה הייתה להרחיקם ממשחקי הכדורגל עד לתום העונה הבאה.

בית המשפט דחה את בקשות לאחר שקבע בהחלטתו כי "לאחר עיון במסמך זה אני קובע כי מדובר בחשד סביר ברמה נמוכה עד נמוכה מאוד, בלתי מגובש ולא מבוסס, ומשכך לא ראיתי כי די ברמת חשד זו כדי להגביל את אפשרותם של המשיבים להשתתף במשחקי כדורגל".

עורכת הדין רוי גבריאל המייצגת את הנאשמים עתרה לבקשת פיצוי בגין עיכוה ומעצר לא חוקיים אך הבקשה נדחתה. בהמשך ייתכן כי תוגש תביעה אזרחית על ידי הארבעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully