וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכנו של אוגו: "ג'ון יכבד את החוזה שלו בהפועל באר שבע"

6.4.2016 / 9:39

חוטאן אחמדי מאשר: "אין שום כוונה להעבירו לקבוצה אחרת, יש לו חוזה לשנתיים והוא מתכוון לכבדו. ג'ון שמח מאוד בהפועל באר שבע ורואים זאת במשחק שלו. הוא אוהב את המועדון ואת המאמן"

one

אם בהתחלה היה ספק, כעת זה ברור לכל: ג'ון אוגו הוא אחד הזרים האיכותיים שנחתו בישראל בשנים האחרונות. קשר הפועל באר שבע חווה עונה נהדרת, מציג יכולת גבוהה מהרגע שהגיע לארץ הקודש והפך לאחד השחקנים האהובים על אוהדי הקבוצה מבירת הנגב. ואם כל זה לא מספיק, הניגרי הינו אחד הגורמים החשובים להצלחת האדומים, שנמצאים במקום הראשון בליגת העל.

שמועות על מעבר אפשרי של אוגו בעקבות היכולת הגבוהה כבר נפוצו, וכעת, סוכנו הבריטי של הקשר, חוטאן אחמדי, אישר הבוקר (רביעי) לוואלה! ספורט כי אוגו ככל הנראה יישאר בקבוצה גם בעונה הבאה. כפי שפורסם אתמול, במועדון החליטו לעשות מאמץ ולהשאיר את הקשר, זאת לאחר שכבר התקבלה החלטה עקרונית למכור אותו.

"נמאס לי מכך שאנשים שואלים אותי אם ג'ון יעזוב את הפועל באר שבע בסיום העונה", אמר אחמדי. "הוא שמח בבאר שבע ורואים זאת במשחק שלו. הוא אוהב את המועדון, את המאמן ואת חבריו לקבוצה. יש לו סיכוי טוב לזכות עם הפועל באר שבע בתואר ובזה הוא מרוכז. העתיד? אין לנו שום כוונה להעבירו למקום אחר. יש לו חוזה לעוד שנתיים והוא מתכוון לכבדו. עם איך שהוא משחק, אני בטוח שיהיו לנו כמה הצעות עם תום החוזה, אבל הוא נשאר בבאר שבע".

בנושא אחר, מוחמד גדיר עבר בדיקה בעקבות הרגישות בשרירי הבטן התחתונה. ביממה הקרובה יתברר כמה זמן ייעדר. בהפועל באר שבע לא אהבו את הציטוטים שהשמיע לאחרונה פטר בוס. שחקנים יצאו נגד מאמן מכבי תל אביב ובכך גיבו את ברק בכר.

ג'ון אוגו שחקן הפועל באר שבע חוגג. קובי אליהו
בינתיים הוא נשאר. אוגו/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully