וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איגוד האתלטיקה החליט להיפרד ממרתון טבריה

5.4.2016 / 18:44

יו"ר איגוד האתלטיקה, רפי פלד, העביר מכתב לראש עיריית טבריה, יוסי בן דוד, והודיע לו על פרידה בעקבות אירועי המרתון האחרונים. המשמעות: המרתון בטבריה לא ייחשב יותר כאליפות ישראל. עדיין לא הוחלט על מקום אלטרנטיבי לקיום האליפות

מרתון טבריה 2016. ברני ארדוב
נפרדים מהמרתון הוותיק. מרתון טבריה האחרון/ברני ארדוב

האכזבה הגדולה מאירועי מרתון טבריה 2016, שהתנהלו ברמה התפעולית על ידי עיריית טבריה בלבד וזכו לביקורות רבות, הביאו את איגוד האתלטיקה להחליט על פרידה, כך פורסם לראשונה ב"הארץ". באיגוד מודעים לביקורות הללו ולכן החליטו להעביר את ארגון אליפות ישראל בריצת מרתון לאתר חלופי במועד שיתאים מקצועית לרצי המרתון.

באיגוד הדגישו כי ההחלטה התקבלה בלב כבד, במיוחד לאור העובדה שאיגוד האתלטיקה עמל במשך 38 שנים על בנייתו של מפעל ספורט מפואר וייחודי, בעל מסורת בנוף הספורט המקומי. מרתון טבריה הפך ברבות השנים למירוץ בעל מוניטין שכל חובבי הריצה בישראל נושאים אליו את עיניהם, וגם רצים מחו"ל מספרים על ההמלצות שהם מקבלים במדינות הריצה הארוכה כמו קניה, אתיופיה ואריתריאה על המרתון הזה.

רפי פלד, יו"ר איגוד האתלטיקה מוסיף: "עשינו כל שביכולתנו לשמור על המפעל המפואר הקרוי מרתון טבריה, אשר נבנה ע"י אנשי איגוד האתלטיקה במשך שנים כה רבות, באהבה, במסירות, ולעיתים אף בהקרבה, אולם כאשר האינטרסים לא עולים בקנה אחד בין שני הצדדים – עדיף להיפרד. הנהלת איגוד האתלטיקה מינתה בישיבתה האחרונה צוות לאיתור המקום המתאים והראוי לארח את אליפות ישראל במרתון, החל משנת 2017. בהזדמנות זו אני מודה למר יוסי בן-דוד, ראש עיריית טבריה, על הנכונות לשיתוף פעולה ומאחל לו הצלחה רבה בפועלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully