וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המהפכה של טוויטר: תשדר פוטבול בסטרימינג

5.4.2016 / 14:41

סיכום תקדימי בין ה-NFL לרשת החברתית, שתהפוך לראשונה שתעביר באופן קבוע משחקים בשידור ישיר מדי יום חמישי. בשנה שעברה שידרה יאהו משחק אחד, עליו שילמה 20 מיליון דולר

אפליקציית טוויטר. ShutterStock
פריצת דרך של ממש בעולם הדיגיטלי/ShutterStock

מהפכות דיגיטליות הן עניין שבשגרה, אבל נדמה שחובבי הספורט עומדים בפתחו של עידן חדש בכל הקשור לרשתות החברתיות. הלילה (בין שני לשלישי) נחתם הסכם תקדימי בין ה-NFL, תאגיד הספורט הגדול והחזק בעולם, לבין טוויטר, במסגרתו יועברו משחקי ליל חמישי בשידור ישיר בסטרימיניג באתר. סכום העסקה טרם פורסם.

באתר "בלומברג", בו עלתה הידיעה לראשונה, דווח כי הליגה חיפשה קונה למשבצת הזו, וציפתה להצעות גם מאפל, אמאזון וגוגל. בפברואר הודיעה ה-NFL כי CBS ו-NBC רכשו את הזכויות הטלוויזיוניות למשבצת של יום חמישי, שכוללות גם את זיכיון האינטרנט בתוך ארצות הברית. הזכויות הגלובליות נותרו פנויות.

בשנה שעברה הייתה יאהו לערוץ הדיגיטלי הראשון שהעביר משחק NFL בשידור חי, כששילמה 20 מיליון דולר על ההתמודדות בין בפאלו בילס לג'קסונוויל ג'אגוארס שנערכה בלונדון. 15.2 צופים נכנסו לשידור, רובם לא צלחו את כולו. 2.36 מיליון צופים נכחו בשידור בכל דקה, הרבה מתחת לממוצע הטלוויזיוני של משחק משודר, בו צופים בין 10 ל-20 מיליון איש בכל דקה.

שחקן דנבר ברונקוס דמרקוס וור. Al Bello, GettyImages
לא רק באפליקציה של ה-NFL עצמה, מעכשיו פוטבול גם במקומות אחרים/GettyImages, Al Bello
  • עוד באותו נושא:
  • טוויטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully