וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: עימות בין תומר סוויסה לענר שכטר, השניים ייענשו

5.4.2016 / 14:30

כמו במקרה של אבו ניל, גם שני השחקנים, שהתעמתו במהלך משחקון פנימי, עשויים להיות מושעים מהאימון הקרוב. אבו ניל עצמו עמד לוועדת משמעת, וייאלץ להזמין את הקבוצה לארוחה

מערכת וואלה!

הפועל חיפה נמצאת במצב לא טוב בכלל. האדומים שחורים נמצאים במקום הלפני אחרון בטבלת ליגת העל, עם 26 נקודות - ארבע פחות מהפועל כפר סבא שנמצאת מעל לקו האדום - כל זאת כשנותרו חמישה מחזורים לסיום העונה בליגה, ונראה שבקבוצה לא שקט.

במהלך אימון הקבוצה היום (שלישי) נרשם עימות בין החלוץ תומר סוויסה לשחקן הצעיר, ענר שכטר, כאשר השניים צפויים להיענש, כשייתכן וכמו במקרה של אבו ניל גם הם לא יורשו להתאמן מחר. העימות החל לאור משחקון פנימי ותאקלים בין השניים, שגלשו מהר מאוד לעימות ולחילופי דחיפות עד שהשחקנים הפרידו. העימות, שהתרחש ממש בסוף האימון, הוביל את המאמן אלי כהן לסיים את האימון באותו רגע כאשר גורם במועדון הבהיר שבקבוצה לא יעברו על כך לסדר היום והשחקנים ייענשו, כשעל הפרק השעיה מהאימון כבר מחר. "זה גלש לעימות מכלום וחבל שזה קרה", אמר שחקן בקבוצה. "אבל מיד בסיום האימון הם השלימו. זה קורה בכל קבוצה, יש אמוציות במיוחד כשיש לחץ. נקווה שבקבוצה יעבירו את זה".

קשר הקבוצה, אמיר אבו ניל, שעזב לפני כשבוע את האימון ללא אישור לאחר שטען כי ספג מכה מהישאם כיוואן, עמד בפני ועדת משמעת, בסיומה הוחלט שיזמין את הקבוצה לארוחה. אבו ניל אף התבקש להתנצל, ולאחר מכן יחזור לאימונים.

אמיר אבו ניל שחקן הפועל חיפה (שמאל) מול נאור פסר שחקן מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
ישוב לאימונים. אבו ניל/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully