וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתלטיקה: ג'וברן וקריניצקי הוכתרו כאלופי ישראל

ג'וברן זכתה בתואר הלאומי בקרב שבע אחרי שצברה 4,766 נקודות. קריניצקי חווה תחרות פחות טובה מבדרך כלל, אבל זה הספיק לו לתואר רביעי רצוף. אריאל אטיאס פספס אפשרות לקבוע שיא קדטים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
היה לה מה להוכיח. ג'וברן/מערכת וואלה!, צילום מסך

אריאל אטיאס פספס אתמול (שני) הזדמנות לשבור את השיא הישראלי בקרב עשר במסגרת אליפות ישראל שנערכה בהדר יוסף. לאחר הפסילה השלישית בקפיצה במוט כשהרף היה על 3.20 מטר, אטיאס בן ה-17 הביע את אכזבתו הקשה גם מעצם העובדה שקיווה לקבוע את הקריטריון לאליפות אירופה לקדטים (6,400 נקודות).

שיאו האישי של אטיאס בקפיצה במוט עומד על 3.45 מטר, כשהגובה עימו הוא פתח היה 3.20. בהמשך הוא הופיע גם בהטלת כידון, אבל תחושת האכזבה הקשה שליוותה אותו מנעה ממנו לעשות זאת. בכל מקרה, אטיאס הוכתר פעם שנייה ברציפות כאלוף ישראל לקדטים, אך רק עם 6,089 נקודות, 54 נקודות בלבד משיאו. התוצאה הבולטת של מקסים גולדובסקי, שסיים שני בין הקדטים, הייתה 4.50 מטר בקפיצה במוט, מקצועו העיקרי, שיפור של 15 ס"מ לשיאו. לאחר מכן הוא ניסה 4.60 שהיה מעניק שלו את הקריטריון לאליפות אירופה לקדטים, אבל הפעם זה לא הצליח.

ג'ומעאן ג'וברן ממכבי כיוונים באר שבע הייתה קרובה לפרישה מאתלטיקה בגלל סיבוך רפואי, אבל חניכתו של עידן שפירא, תושבת נצרת שמתגוררת כיום בבאר שבע בגלל לימודיה באוניברסיטת בן-גוריון, הצליחה בשני ימי קרב שבע להוכיח שהיא חזקה. מלבד תוצאתה בריצת ה-800 מטר, בה ניצחה עם 2:26.81 דקות, היא שיפרה את שיאיה האישיים בששת המקצועות האחרים. היא התחילה עם השוואת שיאה האישי בקפיצה לרוחק כשקבעה 5.74 (1.8), המשיכה עם 28.92 מטר בהטלת כידון (שיפור של 3.94 מטר), וכאמור סיימה בריצת 800 מטר מצוינת שהעניקו לה סך הכול 4,766 נקודות שהכניסו אותה ישירות למקום התשיעי בכל הזמנים על חשבונה של יוליה פושקריוב, 7 נקודות בלבד מסגניתה השנה, אולגה דוגדקו-ברונשטיין המדורגת שמינית בכל הזמנים. האתלטית שתחגוג השנה 40 כבר הפסיקה מזמן לספור את מספר המדליות המונחות לה בארון הגביעים, וכעת היא סיימה שנייה עם 3957 נקודות לפני חברתה לאגודה נועה לוי עם 3787 נקודות.

קונסטנטין קריניצקי ממכבי חיפה יזכור את תחרות קרב עשר השנה בעיקר בגלל השיא ששיפר בקפיצה במוט כשקבע 4.60 מטר ורשם שיפור של 10 ס"מ לשיא אותו קבע לפני חמש שנים. חוץ מזה הייתה זו אחת התחרויות הפחות טובות של חניכו השני בתחרות של וולפברג. את היום השני הוא פתח עם ריצת 110 משוכות שלא הסתיימה בקטסטרופה, אלא ב-15.85 (1.8), אולם הייתה זו אחת הריצות היותר כואבות שלו עם פגיעה כמעט בכל משוכה. גם בשאר המקצועות, למעט, כאמור, הקפיצה במוט, הוא לא הצליח לשפר את הישגיו, אלא שהוא עדיין רמה אחת מעל כולם ולכן הניצחון שלו היה כמעט מובטח ולבטח הכי צפוי. זה הסתיים עם 6368 נקודות, אבל עם תואר רביעי רצוף במקצוע שנחשב לקשה ביותר באתלטיקה. תמיר אוזן זכה בכסף עם 5053 נקודות ורומן קוגן הוותיק בארד עם 4561 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully