וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: "מה שקרה עם אצילי היה מביך, זה נראה רע מאוד"

5.4.2016 / 8:20

למרות ההפסד, בבירה התעסקו בעיקר בקשר, שנכלל בסגל אך לא שותף. בבית"ר מחמיאים לבאר שבע ומנסים ללמוד ממנה לקראת העונה הבאה: "ככה נראית קבוצה שלוקחת תארים, אוגו מעל הליגה"

one

אכזבה גדולה בבית"ר ירושלים אחרי ההפסד 2:0 להפועל באר שבע אמש (שני) בטדי. שחקנים בקבוצה האמינו לפני המשחק כי אפשר לנצח את באר שבע ואף אמרו בסיום כי "היינו טובים יותר בחלקים גדולים של המשחק, אבל יש להם שחקנים שהכריעו את המשחק בשני מהלכים. אוגו דרגה מעל הליגה הזאת ובן שהר נתן שני גולים של חלוץ גדול. הם פתחו בלי ביטחון אבל לא ניצלנו את זה כדי להבקיע ושילמנו. ככה נראית קבוצה שלוקחת תארים, כזאת שיודעת להיות קילרית בדקות פחות טובות".

בשיחות סגורות בסיום דיברו בבית"ר על כך ששלושת ההפסדים לבאר שבע הם מראה לאיך קבוצה ברמות האלה צריכה להיראות וכיצד הקבוצה צריכה להכין עצמה לעונה הבאה אם היא באמת רוצה להתמודד על התואר. אם עד עתה דיברו על כך שבית"ר חייבת לשמור על הסגל, כעת לכולם ברור כי הקבוצה צריכה לעשות זאת ובנוסף להתחזק בשניים-שלושה שחקנים איכותיים שישדרגו אותה.

שחקני בית"ר ירושלים מאוכזבים. ברני ארדוב
דרוש חיזוק? שחקני בית"ר מאוכזבים/ברני ארדוב

עם כל הכבוד להפסד, עומר אצילי שוב היה במרכז העניינים. הקשר אמנם היה בסגל אך לא שותף ואף לא נקרא להתחמם. למרות דבריו של דראפיץ' בסיום, ברור כי הסיפור הוא הרבה מעבר למקצועי. גורמים במועדון חזרו ואמרו כי אצילי יהיה חייב לחתום על חוזהו אם ירצה לשחק, ואף הוסיפו: "מה שקרה אתמול היה מביך, עדיף שעומר לא יהיה בכלל בסגל. הסיטואציה שכל הקהל קורא בשם שלו והוא לא עולה אפילו להתחמם הייתה רעה מאוד גם לסלובו ולמועדון. יותר מדי לחשושים ודיבורים יש סביב זה. אם הגענו למצב שלידור כהן נכנס כששורקים בוז וצועקים 'אצילי, אצילי', אז משהו לא בסדר".

במועדון העריכו אתמול כי מעתה ואילך יהיה קשה מאוד להשאיר את אצילי בסגל מבלי שישחק, ואם הצדדים לא יגיעו להבנות ייתכן ויהיה מחוץ לסגל. יחד עם זאת, ייתכן כי השבוע תתקיים פגישה בין טביב לשחקן ונציגיו במטרה לקדם את המשא ומתן ולנסות להגיע להבנות על הסכם לשלוש השנים הבאות.

במחזור הבא תפגוש בית"ר את מכבי תל אביב. בניגוד לבאר שבע, דווקא נגד מכבי תל אביב בית"ר מצליחה לצבור נקודות ובמועדון מקווים להתאושש לאחר שני הפסדים רצופים, אך מנגד בצוות המקצועי יכינו את השחקנים מנטלית גם כדי להימנע מהפסד שלישי רצוף ותחילתו של משבר.

אלעד גבאי היה מאוכזב מאוד בסיום, וחבריו ניסו לעודד אותו. לגבאי היה חלק בעיקר בשער הראשון והוא הוחלף במחצית, אך שחקנים בקבוצה גוננו עליו ואמרו: "אז היה לו משחק רע, זה קורה. הוא היה איתנו כשניצחנו שישה משחקים רצוף, לא צריך על כל מחצית רעה להיות קיצוניים ולהרוג שחקן. נעזור לו להתרומם ונתכונן למכבי".

דושאן מאטוביץ' אמר בסיום: "אנחנו כבר עם הפנים למכבי תל אביב ומאמינים בעצמנו. זה חלק מהכדורגל, ניסינו ללחוץ את באר שבע ושילמנו בשתי טעויות. לא שיחקנו רע, דווקא היינו טובים אבל אסור לעשות טעויות כאלה מול קבוצה כמו באר שבע".

משטרת ירושלים עצרה אתמול לפני המשחק ארבעה אוהדים שהיו דרושים לחקירה בגין תקיפת אוהדי מכבי חיפה במשחק הליגה הקודם בטדי. האוהדים יתייצבו הבוקר בבית המשפט וצפויים להרחקה מהמגרשים. בנוסף, נעצרו שלושה אוהדים בגין הפרות סדר ואחד נוסף שהשליך אבנים אל עבר אוטובוס אוהדי הפועל באר שבע.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
עומר אצילי, דן איינבינדר, בית"ר ירושלים. קובי אליהו
עדיין סוער. אצילי/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully