וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ודו: גם יריביהם של ג'רבי ומוקי נתפסו עם מלודוניום

4.4.2016 / 23:39

בדמם של ארבעה ג'ודוקא רוסים, מיכאיל פוליאייב, דניס ירטסב, נטליה קונדרטייבה ויקטרינה וולקובה, שפוגשים את הישראלים בסבב, נמצא החומר האסור לשימוש. עדיין לא ברור כיצד הם ייענשו

הג'ודוקא הרוסי מיכאיל פוליאייב. AP
גם הוא בין הנתפסים. פוליאייב/AP

לא פחות מארבע ג'ודוקא רוסים צרכו מלדוניום ונתפסו, כך מתברר היום (שני). בין הארבעה נמצאים מיכאיל פוליאייב, אלוף העולם מ-2012 שמתחרה במשקל 66 ק"ג ונחשב ליריבו של גולן פולק, דניס ירטסב, שמתחרה ב-73 ק"ג ונחשב ליריבו של שגיא מוקי, נטליה קונדרטייבה שמתחרה ב-48 ק"ג עם שירה ראשוני ויקטרינה וולקובה שמתחרה ב-63 ק"ג ונחשבת ליריבותיהן של ירדן ג'רבי ואליס שלזינגר.

התאחדות הג'ודו ברוסיה מסרבת בשלב הזה להתייחס לממצאים או לציין את אחד מהשמות שהממצאים לגביהם התבררו כחיוביים. כזכור, המלדוניום עלה לכותרות לאחר שהתברר כי בדמה של הטניסאית מריה שראפובה נמצאו שאריות של החומר במהלך אליפות אוסטרליה הפתוחה. מדובר בחומר שמשפר ביצועים, אך לאחרונה הוא נוסף לרשימת החומרים שאסורים בשימוש ונכנס לתוקף ב-1 בינואר.

מאז המקרה, רשימת הספורטאים שנתפסו עם מלדוניום הלכה והתארכה, כשבין השאר נתפסה האלופה האולימפית בשחייה, יוליה אפימובה. שר הספורט, ויטלי מוטקו טען שבדמם של 30 אתלטים במדינה נמצאו שאריות של החומר האסור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully