וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר עקץ את פטר בוס: "ניצחנו פעמיים במקום שלא מצליחים לנצח בו"

4.4.2016 / 23:15

מאמן הפועל באר שבע בחר להגיד מספר משפטים באנגלית לאחר הניצחון על בית"ר ירושלים: "מותר לזרוק משפט על היריבה לפעמים, לא?". שהר: "באנו, נהנינו ונלחמנו. הגיעו לנו שלוש הנקודות". דראפיץ': "אצילי? מעדיף להתייחס לחבר'ה ששיחקו"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בווידאו: הניצחון של הפועל באר שבע

הפועל באר שבע שבה הערב (שני) לפסגת הטבלה בזכות 0:2 נאה בטדי על בית"ר ירושלים. בן שהר היה גיבור המשחק עם צמד יפה - בדקה ה-22 אחרי בישול מבריק של ג'ון אוגו, ובדקה ה-31 עם בעיטה חזקה לקורה ופנימה, מבישול של מאור בוזגלו. בשבוע הבא תארח הקבוצה של ברק בכר את מכבי חיפה, הירושלמים יתארחו אצל מכבי תל אביב.

"ניצחנו פעמיים במקום שלא מצליחים לנצח בו", אמר ברק בכר באנגלית. "הגענו מאוד רגועים וראו את זה", הוסיף המאמן בעברית. "עשינו מחנה אימון כדי לעבוד על הנעת כדור שקטה והתקפות נכונות. בחצי השני הייתה קצת ירידה אך הייתה מחוייבות ועשינו עבודה טובה. שהר קיבל את ההזדמנות והיה מצוין. אנחנו מתעסקים בעצמנו. אנחנו במקום הראשון ותלויים בעצמנו".

בכר נשאל האם המשפטים באנגלית היו מכוונים לפטר בוס וענה: "מותר לזרוק משפט על היריבה פעם בכמה זמן".

כובש הצמד, בן שהר: "זה המשחק הכי טוב שלי בקבוצה. הייתי פצוע כמה חודשים לצערי וכשחזרתי הקבוצה ניצחה וזרמה. היה לנו מחנה אימון השבוע והתרעננו, אגרנו כוחות. נועדנו למשחקים כאלו. באנו, נהנינו, נלחמנו והגיעו לנו שלוש הנקודות. אני לא אוהב את הסיטואציה אבל כל שחקן שעולה מהספסל יגיד לך שהוא לא אוהב את זה. אני מרגיש טוב ונראה טוב באימונים. אני מקווה להמשיך לקבל קרדיט ולהוכיח שמקומי בהרכב".

שהר עם האוהדים/ברני ארדוב

"במחצית הראשונה הם ניסו להבקיע דרך מתפרצות והצליחו", אמר סלובודאן דראפיץ. "ניסינו לחזור למשחק והיינו דומיננטיים אבל לא הבקענו. שיחקנו טוב ואני גאה בחבר'ה שלי. היינו טובים, נגד בני סכנין פחות. לא אופייני לנו להפסיד פעמיים ברצף, אבל אנחנו עושים עונה נפלאה. אני חושב שהיינו יותר טובים מהפועל באר שבע. הזזנו כדור ולחצנו אותם על כל המגרש. עומר אצילי? הוא מאוד מוכשר, אבל אני מעדיף להתייחס לחבר'ה ששיחקו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully