וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנין קיבלה אישור להשתתף באירופה, דוחא לא צפוי לקבל אישור

4.4.2016 / 15:31

ועדת רישוי המועדונים אישרה לקבוצה מהמגזר להשתתף בליגה האירופית אם תעפיל אליה, אך זו עשויה לארח את משחקיה באצטדיון בחיפה. הפועל תל אביב ומכבי נתניה לא קיבלו אישור

one

הנהלת בני סכנין קיבלה היום (שני) את האישור מוועדת רישוי המועדונים של ההתאחדות לכדורגל בנוגע לרישוי המועדונים של אופ"א לעונת המשחקים 2016/2017. המשמעות היא שהקבוצה תוכל ליטול חלק במשחקים במסגרת הליגה האירופאית אם תעפיל.

הוועדה בודקת קריטריונים מחמירים בנוגע לעניינים משפטיים, כלכליים וכן בנושא תשתיות ובסכנין כאמור קיבלו היום את הרישוי שיאפשר להם ליטול חלק במשחקים. בכל מקרה, למרות רישוי המועדונים, המגרש בדוחא לא צפוי להיות מאושר למשחקים באירופה והקבוצה צפויה לארח באיצטדיון בחיפה אם וכאשר תעפיל לאירופה.

מוחמד אבו יונס בעלים של בני סכנין. יוסי ציפקיס
קיבל אישור להשתתף באירופה. אבו יונס/יוסי ציפקיס

בינתיים, בקבוצה עסוקים גם בהכנת הערעור אותו הם צפויים להגיש השבוע במטרה לבטל או לכל הפחות להמתיק את העונש שגזר בית הדין על המועדון בגינו תצטרך סכנין לארח את מכבי תל אביב והפועל באר שבע מחוץ לאיצטדיונה הביתי. אם הערעור לא יתקבל, האופציה המועדפת על מרבית אנשי ההנהלה היא אירוח בחיפה כשחלק מהאנשים מסביב לקבוצה דווקא רוצים לארח את הפועל באר שבע בבלומפילד ואת מכבי תל אביב במגרש בנתניה.

בעניין אחר, שחקנה הצעיר של הקבוצה אמיר חלאיילה קיבל זימון למבחנים במוסקרון הבלגית, כשבסכנין צפויים לדרוש סכום גבוה במיוחד על השחקן.

מוקדם יותר דנה ועדת רישוי המועדונים, החיצונית להתאחדות, בבקשות הקבוצות לקבלת רישיון להשתתפות בתחרויות המאורגנות על ידי אופ"א בעונת המשחקים 2016/17. הוועדה החליטה להעניק רישיון לכלל קבוצות ליגת העל מלבד הפועל כפר סבא והפועל עכו שלא הגישו בקשה והפועל תל אביב ומכבי נתניה, שלא עמדו בדרישות הקטגוריות הפיננסיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully