וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריאל הרוש יעמוד לדין בעקבות תנועת השיסוף לחטאב, צפוי לקבל הרחקה

למרות שפרסם התנצלות שהתקבלה על ידי הפועל עכו, ההתאחדות תעמיד לדין את השוער על סמך צילומי הטלוויזיה והוא צפוי להיות מורחק לפחות ממשחק אחד. הרוש יעמוד גם לדין פנימי במועדון

one

אריאל הרוש שוער הפועל תל אביב יעמוד לדין משמעתי פנימי בעקבות התקרית שלו עם בלם הפועל עכו עוביידה חטאב. כזכור, הרוש ביצע תנועת שחיטה לבלם הפועל עכו עוביידה חטאב אחרי שזה ניסה לחטוף ממנו כדור בדקה ה-37 של המשחק. הרוש קיבל כרטיס צהוב באותה תקרית אחרי שהגיב עם מכה לחטאב.

אחרי שהמועדון החליט להעמיד את השוער לדין, גם ההתאחדות הודיעה שהחליטה להעמיד לדין את השוער בגין התנהגות בלתי הולמת והדיון בעניינו של השוער ייערך ביום רביעי הקרוב בשעה 17:00, כאשר ההחלטה התקבלה על סמך צילומי הטלוויזיה והרוש עשוי לקבל הרחקה של משחק אחד לפחות בעקבות התקרית.

קצת לאחר ההחלטה להעמיד לדין את השוער, הפועל עכו פרסמה תגובה שבה היא מודיעה שהיא מקבלת את ההתנצלות של הרוש. בהודעה שהוציא המועדון נכתב: "
"לאור העמדתו לדין של אריאל הרוש, לאחר שהרוש התנצל על התקרית שהיתה בלהט המשחק. אנחנו מקבלים את ההתנצלות ואין לנו עניין בנושא. הנהלת קבוצת הפועל עכו רואה כמקרה חד פעמי את התנהגותו של שוער הפועל תל אביב אריאל הרוש כלפי שחקן הפועל עכו עוביידה חטאב במהלך המשחק ומקבלת את התנצלותו הכנה אריאל הרוש שהוא שחקן הגון וספורטיבי".

שוער הפועל תל אביב, אריאל הרוש. ברני ארדוב
יעמוד לדין פנימי וגם בהתאחדות. אריאל הרוש/ברני ארדוב

אגב, לטענת הפועל עכו, מנכ"ל הקבוצה רפי סולטן שאל את השופט אוראל גרינפלד מדוע הוא לא הרחיק את הרוש אחרי המקרה וזה ענה שהוא לא חשב שהמקרה כה חמור.

בצד המקצועי, קלאודיו בומבה שלא נכלל בסגל מול הפועל עכו, ערך היום אימון חלקי והוא צפוי להיות כשיר למשחק מול מכבי נתניה במחזור הקרוב. גם אדי גוטליב שהוחלף לקראת סיום המשחק צפוי להיות כשיר.

החלטה להעמיד את הרוש לדין הגיעה למרות שהשוער התנצל לאחר המשחק וכתב הודעה בעניין: "דיברתי עם חאטב עוביידה בסיום המשחק והתנצלתי בפניו על האירוע הקטן בינינו. לא הייתי צריך לעשות את זה והסברתי לו שזה נעשה בלהט הרגע. הוא בכלל לא ידע על מה מדובר, אבל קיבל את ההתנצלות ואמר שהפועל תל אביב וכל שחקן ועובד שלה זה משפחה בשבילו, ונפרדנו כמו ידידים וספורטאים. ככדורגלנים כולנו דמויות לחיקוי עבור ילדים שחולמים להיות כמונו, ואנחנו אמורים לשדר ספורטיביות ומקצוענות בכל רגע ועל כך אני שוב מתנצל. זה לא יקרה יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully