וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי חיפה מודאגים ממצבו של דגני, פגישה תיערך עם סוכנו

4.4.2016 / 13:52

הבלם סובל מקרע קטן ברצועה הצדית ולא צפוי להיות כשיר עד המשחק מול הפועל באר שבע. פגישה תיערך בעקבות הידיעה לפיה הוא שוקל לעזוב. ניסיון לצרף בלם זר נוסף בעונה הבאה

one

במכבי חיפה מודאגים ממצבו של אוראל דגני. המגן סובל מקרע קטן ברצועה הצדית של הברך וייתכן שייעדר מספר שבועות. כרגע ההערכה היא שדגני ייעדר מהמשחק הקרוב בבאר שבע, כך שחיפה תצטרך להסתדר בלעדיו. במכבי חיפה, כזכור, החליטו להזמין את אוראל דגני לשיחה לגבי עתידו. בסופו של דבר הוחלט להיפגש עם נציגו זיו שטרנברג אם כי מועד סופי עדיין לא נקבע. הפגישה תיערך בימים הקרובים ובה יוחלט האם הוא יעזוב את מכבי חיפה בתום העונה. כך או כך, בחיפה מתכוונים לדרוש דמי העברה ולא ישחררו אותו בחינם.

שחקן בני סכנין, שלומי אזולאי, מול שחקן מכבי חיפה, אוראל דגני. יוסי ציפקיס
דאגה מפציעתו. אוראל דגני/יוסי ציפקיס

חיפה החלה בהכנות לעונה הבאה, אם כי בקצב נמוך. עד כה התקיימו שיחות כלליות בלבד לגבי שחקנים, כשרוני לוי התבקש לחוות דעה לגבי המשך דרכם של יוסי בניון וגילי ורמוט, ואמר כי לדעתו השניים צריכים להישאר. עוד מתברר, כי בחיפה מחפשים גם בלם זר לעונה הבאה, על מנת ששלושה בלמים בכירים יתחרו על מקומם בהרכב. אחת האפשרויות שעלתה היא לצרף את חסוס רואדה מבית"ר ירושלים, אם יעזוב את הקבוצה.

בסוף השבוע הקבוצה תתארח בטרנר אצל הפועל באר שבע וכעבור שמונה ימים היא תארח את מכבי תל אביב, שלושה ימים לפני חצי גמר הגביע מול האדומים. עדיין לא ברור האם רוני לוי יעלה בהרכב הראשון שלו למשחק מול מכבי תל אביב, זאת בעקבות הרצון להתמקד במשחק הגביע. בעקבות הביקורת על משחק ההגנה, חלק מהשחקנים העבירו אתמול ביקורת על שחקני ההתקפה, שלטענתם לא שותפים מספיק למשחק ההגנה. "אנחנו חשופים למתפרצות כי שחקנים מאבדים כדורים למעלה ולא שומרים כמו שצריך", אמר אחד השחקנים אמש. הקבוצה לא מתאמנת היום ותשוב רק מחר לכפר גלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully