וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רעננה: "מעצבן לקבל מחמאות ממכבי תל אביב אחרי משחק כזה"

בקבוצה התאכזבו מההפסד לאלופה, ואמרו: "המחמאות היו טובות לשנה הראשונה שלנו בליגת העל". סילבס לא מתכוון לעזוב הקיץ, וטען: "במשחק הזה ההבדל בין שתי הקבוצות היה הכסף"

הפועל רעננה יצאה אתמול (ראשון) עם ראש מורם למרות ההפסד 3:0 למכבי תל אביב. הקבוצה הגיעה לבלומפילד במטרה להשיג ניצחון, אבל הצהובים עקצו שלוש פעמים. רעננה לחצה בדקות רבות של המשחק ואף הגיעה להזדמנויות רבות, כשהזכורה שבהן היא של יובל שבתאי שיכול היה להבקיע ולשנות את המומנטום במשחק.

חיים סילבס הדגיש בסיום המשחק שהוא גאה בשחקנים שלו, ואמר: "נכון שהפסדנו 3:0, אבל הוכחנו שאנחנו קבוצה חזקה ושאף פעם לא יהיה קל נגדנו. כל העונה לא ירדנו מהמקומות חמישי-שישי. נכון שחסר ברעננה סקסיות וקהל, אבל השחקנים ואנשי המקצוע פה טובים. במשחק הזה בא לידי ביטוי ההבדל בכסף. לא יודע אם נבטיח את המקום הרביעי, אבל לא נפסיק לנסות עד שתסתיים הליגה".

חיים סילבס מאמן הפועל רעננה. קובי אליהו
מאוכזב מהתוצאה. חיים סילבס/קובי אליהו

במועדון היו ערים הבוקר לדברים של מאמן מכבי תל אביב, פטר בוס, שטען ש"רעננה שיחקה טוב יותר מאיך שבאר שבע שיחקה מולנו", ואמרו: "כבר מזמן שאנחנו לא מתרגשים ממחמאות. זה היה טוב ויפה בשנה הראשונה, אבל עכשיו זה רק מעצבן יותר לקבל מחמאות אחרי הפסד. מי שהגיע לבלומפילד ראה שבאנו לנצח. לא הבקענו במצבים שהיו לנו, ספגנו ושילמנו".

סילבס כידוע מתכוון לממש את החוזה שיש לו ברעננה ולא חושב על אימון קבוצה אחרת. בסביבת הקבוצה אמרו: "סילבס לא הולך לשום מקום. יש לו חוזה ואנחנו רוצים אותו בדיוק כמו שהוא רוצה אותנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully