וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דור מלול: "גם ברצלונה הגדולה מתקשה לנצח קבוצות שמסתגרות"

4.4.2016 / 7:53

מגן הפועל חיפה הסביר את הקושי של קבוצתו ב-0:0 מול כפ"ס, אך לא נכנע: "נישאר בליגה, ניצחון אחד והכל יסתחרר". בקבוצה תוקפים: "יש כאן שחקנים שעושים טובה, כולם צריכים להתעשת"

one

בווידאו: 0:0 בין הפועל חיפה לבין הפועל כפר סבא

אווירה קשה נרשמה אצל אנשי ושחקני הפועל חיפה אחרי ה-0:0 החלש אתמול (ראשון) מול הפועל כפר סבא, שהשאיר את הפער מחוף מבטחים על 4 נקודות. לאור המצב, עושה רושם שגם בקרב השחקנים יש קרעים וביקורות קשות אחד כלפי השני. חלק משחקני הקבוצה זועמים על אחרים שלטענתם לא נלחמים מספיק. "במקום שכל השחקנים ייתנו הכל, יש שחקנים שכאילו עושים טובה", אמר שחקן במועדון. "נשארו עוד חמישה משחקים ואם כולם לא יתעשתו ויבינו שזה החיים שלנו וזה העתיד של המועדון הזה, לא נישאר בליגה".

"שחקנים חייבים להתחיל לקחת על עצמם יותר אחריות", אמר שחקן אחר בקבוצה, "לא יכול להיות שבמשחק כזה הקישור לא מנהל את המשחק לעומק או בועט כדורים מרחוק. התכוננו כל השבוע שהפועל כפר סבא תסגור, אבל לא שיחקנו נכון".

"המועדון עובר תקופה לא קלה וכולם רואים את זה", הודה המגן דור מלול, "אני יכול להגיד שמנקודת מבט של השחקנים מאוד רצינו ובאנו נחושים ובמטרה לנצח. ראו שכפר סבא מסתגרת באופן טבעי מאחורה וניסינו לפצח את המערך שלהם. הגענו למעט הזדמנויות ולא הצלחנו לכבוש את השער שהיה מקל עלינו את המשימה".

מהראן לאלה שחקן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
אכזבה. לאלה/אדריאן הרבשטיין

על חוסר הנחישות של השחקנים אמר מלול: "אני לא מסכים שלא הייתה נחישות. כשמסתגרים שמונה שחקנים מאחורה וצריך לפצח את זה, זה לא קל. גם ברצלונה הגדולה מתקשה לפעמים לפצח מערכים סגורים. הם באו להוציא תיקו מאופס ועשו את זה. הדבר שהיה חסר לנו בעיקר זה הבעיטות מרחוק. אלו דברים שאנחנו צריכים להתאמן עליהם יותר. אנשים תמיד ישפטו אותנו ויבקרו אותנו לטוב ולרע. אתם רואים משהו אחד ואחר יראה משהו אחר. בתור אחד שמשחק על המגרש הרגשתי שאנחנו יכולים לתת גול ולנצח. הפועל חיפה תישאר בליגה. נצחון אחד וכל הליגה תסתחרר, אני מבטיח".

בסוף המשחק ניסה להחדיר המאמן אלי כהן בשחקניו אמונה ביחד עם עוזרו מאיר בן מרגי. השניים ביקשו מהשחקנים להרים את הראש וגם הבעלים יואב כץ שידר אופטימיות בשיחות שלו עם אנשי המועדון ועם אנשי הצוות המקצועי. הבעלים אמר שהוא מאמין שהקבוצה תישאר בליגה, כשכעת, כולם נושאים עיניים למשחק הקרוב מול הפועל עכו. "המשחק מול עכו הוא משחק שאין ממנו דרך חזרה", אמר אלי כהן בסוף המשחק אתמול, כאשר גם בקרב שחקני הקבוצה מבינים שמדובר ככל הנראה בהזדמנות האחרונה להישאר במאבק על מקום בליגת העל בעונה הבאה.

"אסור לנו יותר לחשוב רק על ההגנה", אמר שחקן בקבוצה, "אנחנו צריכים להתחיל לסכן, לבעוט ולחשוב התקפה, כי אין לנו יותר מדי אפשרויות. יש חמישה משחקים עד הסוף כשהמשחק מול עכו הוא קריטי. נצחון שם יקרב את עכו למאבק וישאיר אותנו בתמונת ההישארות גם מול עירוני קרית שמונה והפועל כפר סבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully