וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתלטיקה: אנסטסיה מוחניוק מתכננת להתאזרח אחרי ריו

3.4.2016 / 23:47

אחרי קנייזבה, סנפורד ודורוז'ון, האתלטית האוקראינית, שרק בחודש שעבר הוכתרה כסגנית אלופת העולם באולם בקרב חמש, מתכננת לעלות לארץ לאחר המשחקים האולימפיים ולייצג את ישראל. בחודשים הקרובים היא תופיע תחת אגודת מכבי תל אביב

אנסטסטיה מוחניוק אתלטית קרב 7. GettyImages
תייצג את ישראל בקרוב? מוחניוק/GettyImages

האם האתלטיקה הישראלית הולכת להרוויח לאחר המשחקים האולימפיים בריו עוד אתלטית צמרת? לוואלה! ספורט נודע כי האתלטית האוקראינית, אנסטסיה מוחניוק, שרק בחודש שעבר הוכתרה כסגנית אלופת העולם באולם בקרב חמש, מתכוונת לעלות לארץ לאחר האולימפיאדה ובכוונתה להתחיל לייצג את ישראל, בדיוק כפי שעשתה חנה קנייזבה מיננקו.

למוחניוק בת ה-25, שביקרה בעבר לא מעט פעמים בארץ, יש חבר ישראלי ובמהלך השנה שעברה הובאה על ידי אגודת מכבי ראשון לציון כדי להשתתף בליגה הבין אגודתית. מי שכעת שמה עליה את הידיים היא אגודת מכבי תל אביב שהחתימה אותה על חוזה כך שהיא תוכל לייצג את המועדון בליגה ולהופיע במגוון מקצועות.

למוחניוק יש רקורד מרשים, ומעבר למדליית הכסף הטרייה שהשיגה בפורטלנד, היא סיימה במקום השביעי בקרב שבע באליפות העולם שנערכה בבייג'ינג בשנה שעברה. בפורטלנד היא סיימה עם 4,847 נקודות והייתה שנייה רק לקנדית בריאן תייסן-איטון שסיימה עם 4,881 נקודות. באליפות העולם סיימה מוחניוק עם 6,359 נקודות, תוצאה שהיוותה גם את השיא האישי שלה.

אחת התוצאות הטובות ביותר שלה ששוות שיא ישראלי היא בקפיצה לרוחק, שכן לפני שלוש שנים היא קבעה 6.57 מטר. מעבר לכך, כמובן שהתוצאה שלה בקרב שבע טובה בהרבה מהשיא הישראלי שעומד על 6,031 נקודות ושייך מ-2003 לסבטלנה גנדזילוב.

אנסטסטיה מוחניוק אתלטית קרב 7. GettyImages
רקורד מרשים. מוחניוק/GettyImages
אנסטסטיה מוחניוק אתלטית קרב 7. GettyImages
השיא האישי - 6,359 נקודות. מוחניוק/GettyImages
  • עוד באותו נושא:
  • אתלטיקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully