וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טבק: "משחק ההתקפה שלנו לא במיטבו". הדר: "אנחנו לא כל כך מוכשרים"

3.4.2016 / 23:28

מכבי תל אביב אמנם ניצחה את מכבי חיפה, אך המאמן לא יצא מגדרו: "שיחקנו מול קבוצת ההגנה הטובה בליגה, אנחנו משתפרים". שגב: "הקהל? אני בא לשחק כדורסל". הדר: "נתקענו בהתקפה"

one

מכבי תל אביב אמנם לא הרשימה הערב (ראשון) במשחק הליגה מול מכבי חיפה שבו ניצחה 59:67, אך עשתה את המוטל עליה ושמרה על המקום השני בליגה. אוהדי הקבוצה המשיכו במחאה נגד ההנהלה, כשהניפו שלושה שלטים - "ניסינו, דיברנו, נפגשנו", "הכדור בידיים שלכם", "מנוי יקר שווה היכל שקט".

"שיחקנו מול קבוצת ההגנה הכי טובה בליגה", הודה ז'אן טבק. "אני שמח שאנחנו עומדים במטרות שלנו - לנצח את המשחקים שנותרו עד לתחילת הפלייאוף. אנחנו משתפרים, בעיקר בהגנה. נכון שמשחק ההתקפה שלנו לא במיטבו, אבל כדי לנצח במשחקים חשובים צריך לדעת לעשות עצירות".

איתי שגב הוסיף: "היה משחק הגנתי מאוד ואפשר לראות זאת על פי התוצאה. מכבי חיפה יודעת לשמור ואנחנו הגענו מוכנים. היה משחק פיזי מאוד, מכבי חיפה תמיד מרביצה ושומרת. הקהל? אני בא לשחק כדורסל. אף פעם לא נעים לשחק בלי קהל, אבל אני מכבד כל החלטה שמתקבלת".

רמי הדר אמר מנגד: "קלענו באחוזים גרועים מחוץ לקשת ואילו מכבי תל אביב שמרה טוב מאוד והגבילה את הגארדים שלנו. מגיע לה קרדיט על הניצחון הזה. נתקענו בהתקפה, אנחנו לא קבוצה כל כך מוכשרת".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן.

ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully