וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעין דוידוביץ': "הפעם לא אהיה פזיזה בבחירת מאמן"

3.4.2016 / 21:43

הגולשת הבכירה נחתה בארץ אחרי התחרות בפלמה שבה הבטיחה את מקומה בריו, והתייחסה לפרידה מפרידמן: "מאמן שלא מתאים זה גרוע יותר מאשר להיות לבד. לא דיברתי עם גל מאז שנפרדנו. אגיע לריו הרבה יותר מנוסה"

מעין דוידוביץ'. ברני ארדוב
"לא דיברתי עם גל מאז שנפרדנו". מעין דוידוביץ'/ברני ארדוב

לצד היריבות הגדולה בין שחר צוברי לנמרוד משיח, אחת הכותרות המשמעותיות שיצאה מתחרות גביע העולם בפלמה דה מאיורקה היא העובדה שהגולשת הבכירה של ישראל, מעין דוידוביץ', הבטיחה את מקומה בריו. עם נחיתתה, סיפרה דוידוביץ' על מה שעבר עליה בשבוע הזה.

"כבר עיכלתי שאהיה בפעם השנייה במשחקים האולימפיים. הגיע הזמן להתחיל לעבוד ולשכוח מכל מה שהיה בחודשים באחרונים ולעשות את כל מה שאפשר בשביל להגיע לשם מוכנים. מאז אליפות העולם באילת לא הייתי בלחץ מזה שהכרטיס לא יהיה שלי. הייתי פשוט מאוכזבת מעצמי בכל החודשים האחרונים. ידעתי שיש לי את כל היכולות ורק רציתי לסדר ולתקן את כל הבעיות שהיו, ועכשיו אני בכיוון הנכון".

על העובדה שנפרדה מגל פרידמן ולשאלה מי ידריך אותה במהלך המשחקים האולימפיים בריו, אמרה דוידוביץ': "אני אשב ואחשוב על מציאת מאמן. הפעם אני לא אהיה פזיזה. אני אנסה לקבל את ההחלטה הכי טובה שאפשר. אני יודעת שאני יכולה להסתדר עם האנשים שתומכים בי ועוזרים לי, אבל אני גם יכולה להסתדר לבד ולהצליח. לא אקח החלטה שאני אצטער עליה. אני לא יודעת אם יש אפשרות שאהיה בלי מאמן, מה שבטוח זה שלא אמהר למצוא מאמן שאני לא בטוחה במאה אחוז. מאמן שלא מתאים זה גרוע יותר מאשר להיות לבד. עם גל פרידמן זה פשוט לא התחבר, לא התאים, לא עבד. לא דיברתי עם גל מאז שנפרדנו. העדפתי להתנתק ולא לתת לזה להשפיע עלי ולשכוח".

על מה שמצפה לה בריו אמרה דוידוביץ': "אני אגיע לריו הרבה יותר מנוסה. בבייג'ינג סיימתי עשירית והמטרה שלי עכשיו היא מדליה. יש לי יכולת להצליח חוץ מיום אחד שכבר תיקנתי והצלחתי לתקן. כמו שיש לי את היכולות, גם לגולשות אחרות יש. צריך שזה יתחבר, אבל זה אפשרי. כל הנבחרת, כולל 470 ושחר אמנם לא עשינו מדליות בשנה האחרונה, אבל לכולנו יש את האפשרות להביא מדליות. כולנו בוגרים יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully