וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התעמלות אומנותית: הנבחרת השיגה מדליות כסף וארד באיטליה

3.4.2016 / 21:35

גביע העולם בפזארו: אחרי הארד בקרב-רב, הנבחרת השיגה גם מדליית כסף בתרגיל הסרטים (17.5) ומדליית ארד בתרגיל המשולב (17.55). פילנובסקי סיימה חמישית בגמר החישוק, אשרם שמינית בגמר הסרטים. רביעיית הבנים של ישראל באקרובטיקה הוכתרה כסגנית אלופת העולם

נבחרת ישראל בהתעמלות אומנותית עם מדליית הכסף. הוועד האולימפי בישראל, מערכת וואלה! NEWS
ממשיכות לגרוף הצלחות. נבחרת ישראל בהתעמלות אומנותית/מערכת וואלה! NEWS, הוועד האולימפי בישראל

אחרי מדליית הארד בתחרות הקרב רב אתמול (שבת) בגביע העולם בפזארו, נבחרת ישראל בהתעמלות אומנותית הוסיפה לעצמה שתי מדליות נוספות בתרגילים הבודדים. הנבחרת סיימה עם מדליית כסף בתרגיל הסרטים לאחר שקיבלה את הציון 17.5 וסיימה שנייה רק לאיטליה (17.95), אך הקדימה את בולגריה (17.45). בתרגיל המשולב הסתפקה הנבחרת במדליית ארד לאחר שהשיגה 17.55 ונותרה אחרי איטליה הראשונה (שלוש מדליות זהב, 17.85) ובלארוס השנייה (17.6).

בגמר תרגיל החישוק, ויקטוריה פילנובסקי סיימה במקום החמישי עם הציון 18. מרגריטה מאמון גרפה את מדליית הזהב עם הציון 19.1. בגמר תרגיל הכדור לא הייתה נציגות ישראלית, אך מי שהשיגה את הזהב היא גאנה ריזטדינובה האוקראינית עם 18.65. גם באלות לא היו ישראליות ומאמון השיגה את הזהב עם 19.1. בתרגיל הסרטים, לינוי אשרם סיימה שמינית ואחרונה עם 17.55, כאשר ריזטדינובה סיימה עם 18.6.

עדיין בהתעמלות, רביעיית הבנים של ישראל באקרובטיקה זכתה בתואר סגנית אלופת העולם באליפות שנערכת בימים אלו בסין. סין המארחת סיימה ראשונה, אחריה ישראל ואנגליה סיימה שלישית. הרביעייה הישראלית כוללת את אפי שץ, ינאי קלפה, לידר דנה ודניאל אורולביץ, כשהמאמן הוא אמיר מוזס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully