וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי כהן: "נמשיך להילחם עד הסוף", מימר: "נהיה מכוערים כשצריך"

3.4.2016 / 21:01

מאמן הפועל חיפה לא איבד אמונה אחרי ה-0:0 מול הפועל כפ"ס: "עדיין יש סיכוי, הליגה לא הסתיימה". מאמן היריבה: "הסתגרנו, עשינו שינוי בגישה". ביטון: "עשינו את העבודה"

one

הפועל חיפה הסתבכה היום (ראשון) אחרי שסיימה ב-0:0 חלש במשחק ביתי מול הפועל כפר סבא. הקבוצה של אלי כהן נותרה 4 נקודות מחוף מבטחים בעוד הקבוצה של מימר לא הצליחה לברוח מהאיזור המסוכן.

מאמן הפועל חיפה, אלי כהן, אמר בסיום: "אני חושב שעדיין יש סיכוי, אבל אנחנו ניקח את הנקודה הזו. צריך לתת קרדיט לשחקנים, נתנו מאמץ גדול. אני חושב שדווקא במחצית השנייה שזרקתי את הכל קדימה, היינו צריכים לנצל את המצבים. במשחק כזה אי אפשר לפתוח את המשחק עם ארבעה חלוצים, כמו ששיחקנו בסוף. לכפ"ס יש כלים התקפיים. לא היה לנו את הכדור במקומות הנכונים, זה הקל על כפ"ס. נמשיך הלאה. אנחנו בפלייאוף תחתון. הקבוצות הנחושות הן אלו שישרדו. נמשיך להילחם עד הסוף. אנחנו מאמינים בעצמנו. הליגה עדיין לא הסתיימה. המצב שלנו לא טוב, אבל אנחנו לא נוותר. יש עוד חמישה משחקים וננסה לקחת את מירב הנקודות".

על שלומי ארבייטמן אמר: "ההחלטות שקיבלתי לגביו מקצועיות. הייתה לו פציעה במפשעה ולא הייתי בטוח שהוא יכול להשלים 90 דקות. בגלל זה הוא התחיל על הספסל".

שרון מימר מאמן הפועל כפר סבא. אדריאן הרבשטיין
מרוצה בסך הכל. מימר/אדריאן הרבשטיין

שרון מימר סיכם את המשחק: "מה שמשמח אותי זה התיקו והשינוי גישה של שחקנים. אנחנו בפלייאוף תחתון ואנחנו צריכים לשמור על מה שיש לנו ביד. הייתה נחישות ואני רוצה להחמיא לשחקנים. בגישה שלי אני מאוד התקפי, אבל אני אוהב גם לעמוד יפה. אם צריך להיות מכוער, נהיה מכוערים, אבל נעשה את זה למען המטרה שלנו. הסתגרנו ועשינו שינוי בגישה, למרות שהגענו לשני מצבים טובים. שיחקנו נגד קבוצה שבאה לנצח בכל מחיר, ועשינו וי גדול".

על אלירן סיימון אמר: "יש דברים שעושים ומתחרטים עליהם יום אחרי, אבל עברו עשרה ימים. זה חציית קו האדום. הוא לא הראה נכונות לתקן את הטעות ובגלל זה היחס לזה הוא קצת שונה. אני מעדיף שההנהלה תטפל בזה. יש פה גם עניינים משפטיים מעורבים".

דודו ביטון אמר בסיום: "זה משאיר את המצב כמו שהוא. צריך להסתכל קדימה כדי לנצח את המשחקים הבאים. כל משחק בפלייאוף תחתון הוא מאוד לחוץ. באנו ועשינו את העבודה, השגנו מה שרצינו וגם היה לנו חוסר מזל כשנגחתי לקורה. כששרון הגיע שיחקנו כדורגל התקפי ושמח, אבל במשחקים האחרונים זה לא הלך לנו והפעם הגענו לשחק סגור. יש לנו קבוצה טובה, אבל במצב כרגע צריך להוציא תוצאות. אני מאוד מאמין בקבוצה וחושב שנישאר בליגה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully