וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתאחדות אסרה על בני סכנין להעביר את כרטיסי הגביע לגורם שלישי

3.4.2016 / 18:05

בקבוצה ניהלו מו"מ עם רשת מזון גדולה כדי שזו תנהל את המכירה לאוהדים ברחבי המדינה, אך בהתאחדות טירפדו את המהלך. אבו יונס ינסה לשכנע: "איך נגיע לאוהדים ברהט ובמשולש. מה רוצים מאיתנו?"

one

בווידאו: 3:3 בין בני סכנין למכבי חיפה

ההתאחדות לכדורגל הודיעה היום (ראשון) להנהלת בני סכנין שהיא אוסרת עליה להעביר את מכירת הכרטיסים למשחקי חצי גמר גביע המדינה לגורם שלישי, כדי שזה ינהל את המכירה לאוהדי הקבוצה למשחק מול מכבי תל אביב באצטדיון בחיפה.

בסכנין ניהלו מגעים עם חברת רשת מזון גדולה במגזר בשם אלמשהדאוי קינג סטור והתכוונו להעביר לה 10,000 כרטיסים, אלא שבהתאחדות טירפדו את המהלך. ראשי ההתאחדות עודכנו על העניין והטילון וטו, שכן כל מכירת הכרטיסים וניהול אירוע חצי הגמר הוא בבעלות ההתאחדות וזו לא מוכנה לערב גורמים חיצוניים.

מוחמד אבו יונס בעלים של בני סכנין. יוסי ציפקיס
מסכת שכנועים. אבו יונס/יוסי ציפקיס

בסכנין מנגד, זועמים על ההתאחדות וטוענים שמדובר רק בנקודות מכירה עבור אוהדי סכנין ברחבי המדינה. היו"ר אבו יונס צפוי לשוחח עם ראשי ההתאחדות ולנסות לשכנע אותם לשנות את ההחלטה. אבו יונס אמר: "לא ברור מה בהתאחדות רוצים. איך נמכור כרטיסים ברהט או במשולש? נביא אותם עד סכנין? אז אנחנו פותחים שם נקודות מכירה. אנחנו מעבירים כרטיסים והם מעבירים לנו צ'ק בטחון ואחרי המכירה את הכסף. לא ברור לי מה רוצים מאיתנו".

באותו נושא, במהלך היום עלו שמועות בקרב אנשים מסביב למועדון, שמועות שגם הגיעו להתאחדות, שבסכנין מנהלים מגעים גם עם רשת הסלולר סלקום בנוגע לשיתוף פעולה במכירת הכרטיסים, אך בקבוצה הכיחו את העניין.

  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully