וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איציק כהן: "ההגנה הובילה אותנו לכאן, קורה שלא טובים"

3.4.2016 / 9:50

הבלם הגיב לביקורות על החוליה האחורית של סכנין, שיצאה מאוכזבת מהתיקו: "היינו טובים, ניצחון היה נותן מקדמה בקרב על המקום הרביעי". בקבוצה יגישו השבוע ערעור לרדיוס: "עונש קשה מדי"

one

בבני סכנין יצאו מאוכזבים מאוד מה-3:3 אמש (שבת) מול מכבי חיפה. בקבוצה משוכנעים שהיו יכולים לצאת עם יותר מנקודה, כשבחדר ההלבשה הדכדוך ניכר על פני השחקנים ואנשי המועדון. "ניצחון על מכבי חיפה היה נותן לנו מקדמה יפה מאוד בקרב על המקום הרביעי", אמר גורם בהנהלת המועדון, "נראינו טוב מאוד והיינו צריכים לצאת עם הניצחון".

בסכנין החמיאו לחלק הקדמי ובייחוד לשלומי אזולאי, ז'אורז'יניו ופיראס מוגרבי. בקבוצה רוצים להשאיר את כל השלושה בקבוצה כשאזולאי ומוגרבי יקבלו הצעה לחוזים חדשים, אך עשויים להמתין להצעות מקבוצות אחרות. בסכנין יממשו את האופציה על ז'אורז'יניו, אך מודעים לעובדה שכמה קבוצות מתעניינות בשחקן וידרשו סכום גבוה במיוחד עבורו.

תוצאה מאכזבת. שחקני מכבי חיפה/אדריאן הרבשטיין

החלק ההגנתי של הקבוצה ספג ביקורות על התצוגה נרפית. "ההגנה החזקה שלנו הובילה אותנו לפלייאוף העליון", הסביר הבלם איציק כהן "נכון שהפעם לא שיחקנו טוב, אבל גם זה קורה בכדורגל". על המשחק עצמו אמר כהן: "אני יוצא מאוכזב כי יכולנו להשיג יותר. אני חושב שהמאבק על המקום הרביעי יילך עד הסוף ויוכרע במפגשים בין הקבוצות שנאבקות עליו (מכבי חיפה, סכנין והפועל רעננה. ש.ו) כי בסך הכל הקבוצות די שוויוניות ומי שתנצח במפגשים הישירים תסיים במקום הרביעי". על שני משחקי הרדיוס שהקבוצה ספגה אמר הבלם: "אני חושב שזה עונש קשה מדי והוא פוגע בנו. כולם יודעים כמה אצטדיון דוחא חשוב לקבוצה".

בסכנין יגישו השבוע ערעור נגד ההחלטה. משחק הבית הקרוב של הקבוצה יהיה רק בעוד שבועיים ובסכנין מקווים שבית הדין ישנה עד אז את החלטתו. בקבוצה עוד לא החליטו היכן לארח אם הערעור לא יתקבל, אך האצטדיון החדש בחיפה מסתמן כאופציה המובילה, כשגם האפשרות לארח בבלומפילד או נתניה עומדות על הפרק.

sheen-shitof

שדרגו את הביצועים

הארכת משך האקט ושיפור ההנאה במיטה - במבצע מיוחד

בשיתוף "גברא"
  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully