וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירושלים מתלהבת מהולמן: "הוא אנרג'ייזר, לא אכפת לו כמה הוא משחק"

3.4.2016 / 9:25

האדומים מרוצים מהתפוקה של הסנטר החדש: "הוא נהדר על המגרש ומחוצה לו. הוא עדיין לומד אותנו, אבל זה רק יילך וישתפר". גפני על הניצחון מול בני הרצליה: "זה לא היה המשחק הכי יפה"

one

הפועל ירושלים המשיכה במומנטום החיובי שלה כשהשיגה אמש (שבת) ניצחון חמישי ברציפות עם 78:89 מול בני הרצליה. טוני גפני סיכם את המשחק: "זה לא היה המשחק הכי יפה, שתי הקבוצות שיחקו חזק, אבל לא הציגו את הכדורסל הכי טוב. אנחנו לא מרוצים גם מכמות הנקודות שספגנו ברבע הראשון, אבל כמה מהלכים יפים במחצית השנייה תרמה לניצחון שלנו. יש להם שחקנים יצירתיים ולמזלנו עשינו כמה דברים במחצית השנייה שעזרה לנו לנצח".

בקבוצה הביעו שביעות רצון מהיכולת של איליי הולמן. הסנטר החדש קלע אמש 15 נקודות ב-20 דקות, ובארבעת המשחקים מאז הגיע מעמיד ממוצע של 14 נקודות עם 75 אחוז מהשדה ו-5.3 ריבאונדים. "הוא מוסיף לנו הרבה", אמרו בירושלים. על הולמן אמר גפני: "הוא כמו אנרג'ייזר, הוא מתאים לקבוצה. הוא מתנהג נהדר באימונים, במשחקים וגם בחדר ההלבשה, לא אכפת לו כמה הוא משחק אלא הוא רק רוצה לתרום. זאת גם האווירה בחדר ההלבשה שלנו. הוא עדיין לומד אותנו, אבל זה רק ישתפר".

בתוך כך, בירושלים מנסים לסכם סופית עם יותם הלפרין. טיוטות חוזה בין הצדדים מועברות בשבועות האחרונים. החתימה עם הלפרין תהיה לשתי עונות, כשנותר לסכם את סעיפי היציאה.

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

שחקן הפועל ירושלים איליי הולמן. ברני ארדוב
בינגו. הולמן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully