וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קולין קפרניק מתקרב לדנבר

הברונקוס סגרו מול סן פרנסיסקו את כל פרטי הטרייד וכעת נמצאים במשא ומתן עם קפרניק על מנת לשפץ את חוזהו. הקוורטרבק אמור להרוויח 11.9 מיליון דולר בעונה הקרובה

קולין קפרניק סן פרנסיסקו פורטי ניינרס. Ben Margot, AP
בדרך לאלופה? קפרניק/AP, Ben Margot

אחרי ששני הקוורטרבקים שלה בעונה שעברה, פייטון מאנינג וברוק אוסווילר, נפרדו ממנה בזה אחר זה, האלופה דנבר בונה את עצמה מחדש בימים אלה. הברונקוס כבר הביאו את מארק סאנצ'ז וכעת, נראה כי הם קרובים לשים את ידם על קוורטרבק נוסף, שיתחרה עם סאנצ'ז על העמדה.

דנבר וסן פרנסיסקו כבר סגרו ביניהן את כל פרטי הטרייד שישלח את קולין קפרניק המתוסכל למייל היי סיטי, כאשר כעת הכל תלוי בסיכום בין הקבוצה לקפרניק עצמו, שכן הברונקוס מעוניינים לבצע שינויים בחוזה הקיים בו מחזיק הקוורטרבק אצל הניינרס ובמסגרתו, הוא ירוויח 11.9 מיליון דולר בעונה הקרובה וייחשב כ-15.9 מיליון דולר בתקרת השכר. הברונקוס מעוניינים בשינויים די מהותיים וכרגע, הצדדים עדיין לא קרובים לסיכום, אולם קפרניק כבר נפגש אישית עם ג'ון אלווי והמגעים יימשכו.

* מי שלא הולך לשום מקום הוא ברנדון ווידן, שחתם על חוזה חדש ביוסטון ויהיה ככל הנראה מחליפו של אוסווילר. ווידן רשם אשתקד שתי הופעות במדי הטקסאנס והוא קיבל חוזה לשנתיים תמורת ארבעה מיליון דולר.

* קליבלנד ממשיכה במהפכה בסגל ושחררה את הסייפטי הוותיק שלה דונטה וויטנר.

* משטרת לוס אנג'לס הודיעה, כצפוי יש לומר, כי הסכין שצצה לאחרונה באחוזתו של או ג'יי סימפסון לא שימשה לרצח של ניקול בראון ורונלד גולדמן ב-1994.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully