וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אור אוסטוינד: "שמחים שניצחנו, לפני שהסתבכנו עוד יותר"

3.4.2016 / 7:00

הקשר חזר להרכב וכבש את הראשון בדרך ל-0:2 על נתניה: "ברור שמחליף פחות שמח. קיבלתי צ'אנס ואני שמח שהחזרתי". שרצקי היה מחויך בסיום והזכיר לשחקנים: "פעם ראשונה שלא שילמתי פרמיות חודש שלם"

one

בעירוני קרית שמונה נשמו לרווחה אתמול (שבת), לאחר שהניצחון 0:2 על מכבי נתניה שבר עבורם בצורת של שישה משחקים ללא כיבוש ושבעה ללא ניצחון. עבור המאמן שלומי דורה היה זה ניצחון בכורה בקבוצה.

הבעלים איזי שרצקי היה מחויך בסיום והודה כי לא ציפה למשחק גדול, אלא רק רצה לראות את הקבוצה שלו מנצחת. שרצקי נכנס לחדר ההלבשה ואמר לשחקנים: "אתמול עברתי על המשכורות של חודש מרץ. זו פעם ראשונה ששילמתי משכורות בלי אף פרמיה", זכר לחודש הרע שעבר על הקבוצה, שתחסר את קאסיו פרננדס במשחק הבא, מול מכבי פתח תקוה. לואיס גוטיירס יחזור להרכב.

בקריה החמיאו לאור אוסטוינד, שחזר להרכב וכבש את השער הראשון. הקשר מציג יכולת טובה באימונים והוכיח את מקומו, כאשר נראה שגם במשחקים הקרובים הוא יקבל את הקרדיט: "זה אולי ישמע קלישאתי, אבל אני לא מחפשה את טובתי האישית", הוא אמר בסיום, "ברור ששחקן מחליף פחות שמח. רציתי להוכיח את עצמו ואני שמח שקיבלתי צ'אנס והחזרתי עם גול. המשימה היא להישאר בליגה כמה שיותר מהר. אני מאמין בעצמי ויש לי ביטחון, אבל אני פחות העיקר פה. כל הקבוצה רצתה והייתה נחושה מההתחלה וראו את זה".

אוסטוינד הוסיף: "המועדון הזה לא רגיל לסיטואציה כזו בתחתית. יש כאן שחקנים איכותיים, שמתאימים לפלייאוף עליון. רק עכשיו אנחנו מעכלים את המצב ושמחים שניצחנו, לפני שהסתבכנו עוד יותר. מקווה שנצא לדרך חדשה. אמרתי לגיא חיימוב שהוא ייקח את הפנדל, הוא שוער ענק ועזר לנו בעבר. נתניה נראו טוב. הסיטואציה שלהם קשה, אבל הם משוחררים. לא קל נגדם, אבל עשינו את העבודה כמו שצריך".

ירדו ללאומית/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully