וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה שוקלת להשאיר את דני גולן, כליבאת: "רוצה להישאר"

לוזון וזוארץ ייפגשו עם המאמן לאחר שהקבוצה תבטיח את הישארותה, וידונו בחוזה חדש. החלוץ: "הקבוצה יותר שמחה ומשוחררת. נותנים לי להרגיש שייך". דנינו יזכה למנוחה, פסר מתח את המפשעה

one

מכבי פתח תקוה שחררה אתמול (שבת) המון לחץ לאחר הניצחון 1:2 על בני יהודה שמקרב את המלאבסים להבטחת עונה נוספת בליגת העל. פתח תקוה, שנקלעה לתקופה קשה תחת רן בן שמעון, סופרת כבר שבע נקודות מתוך תשע אפשריות תחת דני גולן, ונראה שעניין ההישארות כעובדה מוגמרת זה רק עניין של זמן.

"יש פה קבוצה שמחה שמשחקת כדורגל שמח", אמרו במועדון. "השחקנים מבינים הרבה יותר אחד את השני ועם שיטת שני הבלמים אנחנו נראים יותר מאיימים ממה שהיינו קודם". בקבוצה החמיאו מאוד לגידי קאניוק, מוחמד כליבאת וראדה פריצה שדאגו בעיקר למשחק ההתקפה של המלאבסים והביכו את ההגנה של הזהובים לא מעט פעמים במהלך המשחק.

במהלך התקופה הקרובה יבחנו אבי לוזון ושינו זוארץ את האפשרות להשאיר את דני גולן גם בעונה הבאה. השניים מרוצים מאוד מהעבודה של המאמן ובעיקר מהחיבור שלו עם השחקנים ואופן ניהול המשחק, וצפויים לשבת איתו כדי לדון על חתימה על חוזה חדש מיד לאחר שהקבוצה תבטיח את הישארותה באופן תיאורטי.

בינתיים השחקנים עדיין ממתינים למענקים שהובטחו להם לאחר הזכייה בגביע הטוטו, סכום שעומד על 10 אלף שקל לכל שחקן. לוזון כבר העביר מסר לשחקנים כי לאחר שהקבוצה תבטיח את המקום השביעי, הנושא הזה יעלה מחדש וייתכן כי השחקנים בסופו של דבר יקבלו את הסכומים שהובטחו להם.

בגזרת הפצועים, עומר דנינו שהוחלף במהלך המשחק אחרי שנפצע ספג מכה חזקה, אך בצילום שעבר התברר שהוא לא סובל מפציעה חמורה, מה שאומר שהוא ינוח מספר ימים לפני שישוב לפעילות. גם נאור פסר נפצע במהלך המשחק כאשר הוא מתח את המפשעה ועדיין לא ברור לכמה זמן הוא ייעדר.

מוחמד כליבאת, שכבש את שער הראשון, אמר: "אין ספק שעשינו צעד חשוב בדרך להישארות, ועכשיו אנחנו צריכים להתרכז במטרה הבאה שלנו שזה המקום השביעי. אין ספק שהשינוי שעברנו בא לידי ביטוי בגישה של השחקנים ובאווירה שנוצרה במועדון. רואים את זה בתוצאות כי הקבוצה שמחה יותר ומשוחררת, ואנחנו מאוד מקווים שנמשיך ביכולת הזו. היה קשה לנו לצאת מהמומנטום שנכנסנו אליו, וגם בחדר ההלבשה יש אווירה של שמחה.

אני אשמח להישאר פה כי המועדון נותן לי להרגיש שייך. אם ירצו שאני אהיה פה ומכבי חיפה תסכים, אין לי ספק שאני אהיה פה, אבל המטרה עכשיו היא להתברג כמה שיותר גבוה". על המענקים שטרם התקבלו אמר כליבאת: "ממה שהבנתי, המענקים יחולקו אם נסיים במקום השביעי. אני מקווה שזה יגיע אלינו, ואם נקבל נקבל, ואם לא, לא. מבחינתנו זה רק בונוס".

שחקני מכבי פתח תקוה חוגגים/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully