וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה עשויה למנות את יעקב אסייג כמאמן לעונה הבאה

אברמוב, שצפוי להשלים השבוע את עסקת הרכישה, יבחן את האפשרות למנות את עוזר המאמן כמאמן ראשי לצידו של מנהל מקצועי. גם בנאדו ונעים על הפרק. שחקנים הודו: "חוסר הוודאות משפיע"

one

בני יהודה עדיין לא הבטיחה את הישארותה בליגה אחרי ההפסד אתמול (שבת) 2:1 למכבי פתח תקוה בבלומפילד. בשכונה מאוכזבים מאוד מהיכולת שהציגה הקבוצה, בעיקר בחלק ההגנתי, ולמרות יתרון 11 הנקודות על פני הפועל חיפה שתשחק היום נגד הפועל כפר סבא, ברור לכולם במועדון שעד שהבטחת ההישארות לא תהיה רשמית, המאבקים ממשיכים.

"מכבי פתח תקוה רצתה את זה יותר, וראו את זה מהשנייה הראשונה", אמר אחד השחקנים. "חוסר הוודאות לגבי העונה הבאה מבחינת כל המערכת, מאמן ושחקנים, משפיע. אי אפשר להתעלם מזה. עכשיו המטרה של כולנו זה להבטיח כמה שיותר מהר את ההישארות כדי שלא נסתבך פתאום ונמצא את עצמנו במאבקים עד הרגע האחרון".

השבוע הזה צפויה להינעל רשמית עסקת מכירתה של בני יהודה לידי איש העסקים ברק אברמוב, שמרבה להתייעץ עם אנשיו על התוכניות לעונה הבאה. משה דמאיו עתיד לכנס את העמותה שתאשר את החוזה ואברמוב יוכל גם הוא להתפנות להוצאה לפועל של התוכניות שלו.

אחד הנושאים הראשונים שיזכו לטיפול תחת ידיו של אברמוב הוא בניית שדרת הניהול יחד עם מינוי מאמן. נכון לעכשיו אין החלטה מי ידריך את הקבוצה בשנה הבאה, אך אחד הרעיונות שעלו לאוויר ונלקחים ברצינות רבה היא מינויו של עוזר המאמן, יעקב אסייג, כמאמן ראשי תחת מנהל מקצועי שיסייע לו בתפקיד. למרות זאת, עדיין נמצאים על הפרק גם שמותיהם של אריק בנאדו ויובל נעים.

שחקני מכבי פתח תקוה חוגגים/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully