וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי גוטמן: "הפועל תל אביב זה מועדון גדול, אין סיבה לחגיגה"

מאמן האדומים נשמע מרוצה אחרי ה-0:1 הביתי מול הפועל עכו, על העתיד אמר המאמן: "אני לא מדבר עם כבירי על מעבר למשחק הבא". ירון הוכנבוים: "מאוכזב, אבל הפועל עכו תישאר בעזרת השם"

one

הפועל תל אביב עשתה הערב (שבת) צעד משמעותי לקראת הישארות בליגת העל. האדומים רשמו ניצחון שני ברציפות עם 0:1 ביתי מול הפועל עכו בזכות שער של נמניה ניקוליץ' בדקה ה-83 ושיפרו את מאזן הנקודות שלהם ל-33, שמונה יותר מהפועל חיפה שבמקום ה-13 ממנו יורדים לליגה הלאומית. הפועל עכו עם 32 נקודות במקום העשירי.

אלי גוטמן מאושר/יוסי ציפקיס

מאמן הפועל תל אביב אלי גוטמן אמר בסיום: "זה היה משחק חשוב, נגד קבוצה שמתגוננת כל המשחק. הם שיחקו עם כדורים ארוכים על קהינדה. בפעם האחרונה תפסתם אותי בקטע הזה. אני אסביר למה אז אמרתי את המספר כי כך אני מלמד את השחקנים שלי לקראת המשחק. שלטנו שליטה מוחלטת, הגענו למצבים טובים לשערים, זה לא נכנס, נכנסנו ללחץ וידעתי למה אני מצפה מניקוליץ', במחצית אמרתי לו שאני מצפה ממנו ליותר. רק שער כזה יכול היה להיכנס היום.

"אין שום סיבה לחגיגה בהפועל תל אביב השנה, צריך לעמוד במשימה שהיא הישארות בליגה. זה הפועל תל אביב, זה מועדון גדול ועברתי דברים יפים מאוד כאן. הטקס עשה הרבה לקהל, הם יודעים להעריך את שחקני העבר. זה אחלה מועדון. מה יהיה בעונה הבאה? אני לא מדבר עם אמיר כבירי מעבר למשחק הקרוב".

קשר הפועל תל אביב וכובש השער נמניה ניקוליץ': "ידענו שנצטרך להיות סבלניים, קשה לשחק נגד עכו. אני שמח שנשארנו סבלניים, כבשתי את השער וזהו. רק רציתי לכבוש, בעטתי טוב וכבשתי. הרגשתי שאני יכול לכבוש ואני שמח שזה נכנס. זה השער הכי יפה שלי בישראל עד כה. אנחנו בדרך הנכונה, הראינו במחזורים האחרונים שאנחנו יכולים לשחק, לשמור על משמעת ולהשיג תוצאות טובות. הפועל תל אביב זה מועדון גדול ואני מאמין שעוד נחזור להיות קבוצה גדולה".

מאמן הפועל עכו ירון הוכנבוים אמר בסיום: "אני מאוכזב, אבל ראינו היום הפועל תל אביב טובה מאוד. אנחנו יכולים לשחק טוב יותר ושיחקנו כבר טוב יותר. לא היינו מספיק טובים במשחק ההתקפה, הטכניקה לקתה בחסר וחבל. אנחנו צריכים לכוון ליעד שלנו. זה משחק ראשון אחרי הרבה זמן שלא כבשנו. אני גאה מאוד בבחורים". מאמן עכו התייחס לשאלה האם עכו תישאר בליגה ואמר: "הפועל עכו תישאר בליגה, בעזרת השם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully