וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צוקרמן: "שחר נהג בג'נטלמניות", אביו של נמרוד משיח: "הוא משקר"

2.4.2016 / 21:46

המנהל המקצועי של איגוד השייט סירב לאשר כי התקיים סיכום בין הגולשים: "ביקשנו רק לנהוג בג'נטלמניות". מושון בהר, אביו החורג של משיח: "נמרוד יכול היה להרוס לשחר, אבל הוא אמר לי שהוא לא יוותר על הכבוד שלו אחרי שהיה סיכום"

נמרוד משיח. ברני ארדוב
אביו של משיח: " צוקרמן משקר בדברים שלו ובעצם זה שהוא מתנער מההסכם שהיה, ואני מוכן ללכת עם זה גם למכונת אמת"/ברני ארדוב

היצרים מתחרות גביע העולם בפלמה דה מאיורקה רחוקים מלהירגע לאחר ששחר צוברי הבטיח את מקומו במשחקים האולימפיים בפעם השלישית בקריירה. כזכור, משיח ציין ביום השני של התחרות בפוסט שתקף את צוברי כי השניים סיכמו עוד לפני אליפות העולם שלא להפריע האחד לשני, ולדבריו צוברי, בעצם חסימת הרוחות במהלך התחרות, הפר את הסיכום.

אלי צוקרמן, המנהל המקצועי של האיגוד, התפנה היום (שבת) לסכם את התחרות, ולמרות שסירב להשיב באופן ישיר לטענותיו של משיח, הוא אמר: "על פי חוקי המשחק, רק אחד יכול לייצג את המדינה, ושחר ניצח. אני בטוח שהוא יעשה את כל מה שצריך כדי להגיע בכושר המיטבי לריו. אין עוד הרבה זמן, יש הרבה עבודה, ואני בטוח שהוא מלא מוטיבציה לקחת את כל הניסיון והידע של הקמפיינים הקודמים כדי להגיע מוכן".

לעצם הטענות אמר צוקרמן: "האמת היא שלא קראתי עיתונים ופייסבוקים ואני לא מכיר לפרטים. התחרות התנהלה, וכל מה ששחר עשה זה להשתמש בחוקי השייט. זה חלק מהמשחק". לעצם הסיכום שציין משיח ושמנכ"ל הוועד האולימפי, גילי לוסטיג, אישר את דבר קיומו, אמר המנהל המקצועי: "אני לא רוצה להיכנס לסיפורים הללו. בסופו של דבר אנחנו מתחרים, יש ספורטאים, יש דף תוצאות והטוב מנצח. אני לא מכיר ספורט שהטוב לא מנצח. אם שחר ניצח, ביום הנתון הוא היה יותר טוב. אני לא רוצה להיכנס לסיכומים הללו. שחר לא עשה שום דבר שנוגד את חוקת השייט. אנחנו ביקשנו לנהוג בג'נטלמניות, אבל אני לא חושב שלהתחרות על פי חוקת השייט זה לא ג'נטלמני. שחר נהג בג'נטלמניות. זה כמו שתגיד בג'ודו שאסור להפיל את היריב. אני גם לא רוצה להתייחס למה שנמרוד כתב. אלו שני ספורטאי עילית מהטופ שיש לנו במדינת ישראל. תמיד זה מלווה באכזבה גדולה מצד המפסיד, וזה חלק מהעסק. אני מאוד שמח בשביל שחר ועצוב בשביל נמרוד. לא דיברתי עם נמרוד, ברור שהוא מרגיש חרא. הבן אדם היה בקמפיין אינטנסיבי, שם את כולו ובסוף הפסיד".

שחר צוברי. ברני ארדוב
היה או לא היה סיכום? צוברי/ברני ארדוב

צוקרמן גם התייחס לעובדה שגיל כהן ונינה אמיר הבטיחו את מקומן בריו, זאת למרות שהן החלו לשתף פעולה רק לפני כשלושה חודשים, ואמר: "זו הפתעה חיובית גם במובן הצר יותר שגיל נכנסה לעשירייה יחד עם נינה והן ניצחו את המבחנים האולימפיים, וגם במובן הרחב יותר שעוד צמד עמד בקריטריון הישראלי. נויה ברעם ורימון שושן סיימו במקום ה-13, כך ששלושה צוותי 470 עמדו בזה. זה מראה שאנחנו בדרך לחזור למעמדנו שהיה ב-470 ולאט לאט אנחנו חוזרים לצמרת העולמית. אנחנו צריכים עוד משהו כמו חודש-חודשיים של עבודה וכמה תחרויות בדרך כדי להיות יותר מדויקים בציפיות. גילי היא הגאית מוכשרת עם ניסיון אולימפי של אולימפיאדה אחת ונינה היא אשת צוות צעירה, אבל עם ניסיון בדגמי הנוער והן הפליגו יפה מאוד. יש עוד זמן לעבוד, ולקראת האולימפיאדה נהיה יותר מחודדים ויותר מדויקים"..

אביו החורג של נמרוד משיח, מושון בהר, השיב לדבריו של צוקרמן, ואמר: "אני לא מכיר אותו אישית ומעולם לא דיברתי איתו, אבל צוקרמן משקר בדברים שלו ובעצם זה שהוא מתנער מההסכם שהיה, ואני מוכן ללכת עם זה גם למכונת אמת. בסוף אליפות העולם כשנמרוד היה אצלנו בבית, שאלתי אותו את השאלה הכי פשוטה: 'למה לא חסמת את צוברי? בצורה חוקית היית יכול להוציא אותו מהעשירייה'. הוא אמר לי במילים האלה: 'יש לנו הסכם ג'נטלמני ואני לא אוותר על הכבוד שלי. צוקרמן משקר כי היה הסכם בין המאמנים לצוקרמן שעושים שייט הוגן מבלי להפריע אחד לשני. נמרוד היה יכול להרוס לשחר באליפות העולם באילת, אבל הוא נהג בג'נטלמניות בדיוק כפי שהם סיכמו. מספיק לשמוע את גילי לוסטיג, אדם ערכי מבחינתי, שציין שהיה כזה הסכם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully