וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירין חסן: "המשחק מסמל את כל העונה שלנו, מפחד שנתניה תתפרק"

2.4.2016 / 22:07

מכבי נתניה מסכמת עונה קשה וירידה ללאומית, הקפטן שלה קורא לסיוע: "מקווה שמרים פיירברג תעזור לנו". פרץ: "ירדנו בלי קשר למשחק הזה". דורה: "שכחתי מה זה לנצח, חבל שזה הוריד אותם"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

זה היה באוויר הרבה זמן, והערב (שבת) זה קרה. מכבי נתניה נפרדת מליגת העל אחרי שתי עונות לאחר הפסד 2:0 לעירוני קרית שמונה, עם ניצחון אחד בלבד ב-28 משחקים וכשנשארו חמישה משחקים עד סוף העונה. מן העבר השני, יכולים שחקניו של שלומי דורה, שהיה מאמנה הראשון העונה של נתניה, לנשום לרווחה לאחר שכבשו לראשונה והשיגו ניצחון בכורה תחת המאמן שהגיע לפני כחודשיים והם כרגע שש נקודות מהקו האדום, לפחות עד משחקה של הפועל חיפה.

מאמנה הזמני של נתניה, עומר פרץ השלים עם הירידה עוד לפני שעמד על הקווים לראשונה בקבוצה. "לא היינו צריכים את המשחק הזה כדי לרדת", אמר, "כשמנצחים משחק אחד בלבד מ-28 משחקים אי אפשר להישאר. זו עונה מאוד קשה מקצועית. אני לא זוכר בליגת העל קבוצה שהשיגה רק ניצחון אחד בכל כך הרבה משחקים. אין לי מילה רעה על השחקנים, הם נתנו הכל. ניסינו והגענו למצבים אך בסוף ספגנו". על איציק כהן, שהחמיץת פנדל מחזור שני ברציפות: "היה לי מום על איציק ולכן נתתי לו לבעוט, רציתי להחזיר אותו לעניינים. לא יצא, לא קרה כלום" על המצב הכלילי של הקבוצה: "אני אפילו לא יודע מה יהיה מחר. המועדון הזה בסוף יצטרך בעל בית שיתווה דרך"

ירין חסן שחקן מכבי נתניה. קובי אליהו
"ננסה לשמור על כבוד המועדון". חסן/קובי אליהו

הקפטן ירין חסן: "המשחק מסמל את כל העונה שלנו. אני עצוב וחסר אונים. אי אפשר לבוא לאף אחד בטענות. נלך עם התסכול הביתה. זה לא קל לחיות בכזה חוסר ודאות במועדון. זה הבית שלי ואני מחובר לפה מהשורשים. מאמין שנחזור כבר שנה הבאה לליגת העל ושהמועדון יחזור למקום שמגיע לו. קורא למרים פיירברג לעזור לנו במיידי ושיהיה פה אופק. חבל לי שאנחנו מגיעים למצבים ויכולים לנצח אבל יוצאים כמו כל העונה בלי נקודות. מפחד מאוד שנתניה תגיע לפירוק. ננסה לשמור על כבוד המועדון עד סוף העונה".

מאמן קרית שמונה, שלומי דורה: "סך הכל ידענו שעם כל ההתרחשויות בנתניה והתוהו ובוהו שקרה שם זה לא ישחק לטובתנו פחדנו מטירוף אצלם ואופוריה אצלנו אבל בסופו של דבר באנו מוכנים וידענו שאנחנו צריכים לא לספוג. אני שמח שדווקא אור כבש את השער כי בנו עליו הרים וגבעות והוא לא הצליח. שכחתי מה זה הרגשת ניצחון. פעם אחרונה זה היה אי שם באוקטובר שנה שעברה. זה מראה כמה הכדורגל נזיל".

על קבוצתו לשעבר מכבי נתניה: "חבל שהניצחון הראשון שלי בקבוצה הוא דווקא על נתניה. הם יעשו עד סוף העונה צרות להרבה קבוצות. שמח שהצלחנו לייצר שלוש נקודות שיתנו אוויר וביטחון להמשך. חבל על מכבי נתניה שאני זה שצריך להוריד אותם ליגה. אנחנו אולי היינו המסמר האחרון אבל הם לא ירדו עכשיו. אני מסתכל על טובת קרית שמונה. ראינו רק ניצחון נגד העיניים. מקווה שזה יעזור גם בהמשך"

sheen-shitof

פנינת הבלקן

כל מה שצריך לדעת על נופש בקרואטיה - במחיר הכי משתלם

בשיתוף חברת התעופה הלאומית הקרואטית
שלומי דורה מאמן עירוני קרית שמונה (ימין) עם אופיר מזרחי. קובי אליהו
"שכחתי איך זה מרגיש לנצח". דורה/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully