וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי מזרחי: "חוסר הוודאות זה דבר שתמיד פוגע במערכת"

2.4.2016 / 17:31

מאמן בני יהודה התייחס לדיבורים סביב האפשרות שברק אברמוב ירכוש את המועדון ויעדיף מאמן אחר על פניו: "אני לא רוצה להשתמש בזה כתירוץ להפסד". דני גולן: "נמשיך להיות תחרותיים עד הסוף"

one

מכבי פתח תקוה רשמה היום (שבת) ניצחון שני ברציפות כשעשתה את זה עם 1:2 בחוץ במשחק שפתח את המחזור ה-28 והשני בפלייאוף התחתון בליגת העל. מוחמד כליבאת (8) וראדה פריצה (44) כבשו לזכות המלאבסים, אלמוג בוזגלו איזן זמנית בדקה ה-31.

שחקני מכבי פתח תקוה חוגגים/מגד גוזני

מאמן בני יהודה יוסי מזרחי אמר בסיום: "לא היה משחק טוב מבחינת המחויבות שלנו, היינו רכים מדי, נתנו חופש גדול מדי ושילמנו על זה בשערים קלים מאוד. אני לא מכיר את המושג של לבוא משוחררים כי אנחנו קרובים להישאר בליגה. החמצנו מצבים טובים וספגנו שערים קלים מדי. אנחנו צריכים לשחק עם יותר נחישות ורק כך נחזור לנצח".

על הדיבורים סביב עתידו בצל הדיבורים על רכישת המועדון על ידי ברק אברמוב אמר מזרחי: "זה דבר שתמיד פוגע במערכת שיש חוסר ודאות, אני מאמין שזו לא הסיבה לחוסר היכולת שלנו, זה הכול תירוצים. באנו היום רכים מדי, לא אגרסיביים ושילמנו על זה".

מאמן מכבי פתח תקוה דני גולן אמר: "היו לנו כל מיני אילוצים היום בדרך, מהיציאה של עומר דנינו, ואי אפשר לבקש יותר. במצב הזה בפלייאוף התחתון צריך להשיג נקודות והצלחנו להשיג נקודות, אבל אנחנו צריכים להמשיך קדימה. אני בנאדם תחרותי ואני רוצה שהקבוצה שלי תהיה תחרותית כל הזמן. לא עשינו משחק הגנה טוב מספיק. הגענו לאינספור מצבים טובים, אבל אנחנו כובשים. נפצעו לנו היום שני שחקנים, אבל אנחנו שמחים עם הנקודות כי זה חשוב מאוד. חשוב להיכנס לקבוצה חדשה ברגל ימין ובצורה טובה. אני בנאדם תחרותי ועכשיו אנחנו יוצאים ליומיים חופש ונתכונן למשחק הבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully