וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ודו: אליס שלזינגר הודחה ברבע הגמר בטורקיה

2.4.2016 / 14:20

גרנד פרי סמסון: הג'ודוקא שמייצגת את בריטניה ניצחה בקרב הראשון, אבל הפסידה בקרב השני בעקבות החלטת שיפוט לפיה היא הכניסה יד מתחת לחגורה של יריבתה בניגוד לחוקה. בבית הניחומים היא נכנעה בקרב הראשון וסיימה שביעית

אליס שלזינגר ג'ודוקא נבחרת בריטניה מול ירדן ג'רבי. GettyImages
הפסידה גם בבית הניחומים. אליס שלזינגר/GettyImages

אליס שלזינגר קיוותה היום (שבת) לאסוף ניקוד גבוה בתחרות גרנד פרי סמסון שבטורקיה כדי לשפר מיקום ולצבור ביטחון לקראת אליפות אירופה, אבל לצערה הרב היא הודחה בשלב רבע הגמר ולאחר מכן הפסידה גם בבית הניחומים.

שלזינגר, שמייצגת את בריטניה, דווקא פתחה טוב את התחרות עם ווזארי ולאחר מכן איפון מול המונגולית גנחאי בולד, אבל לצערה הרב היא ספגה הפסד אוטומטי בשלב רבע הגמר מול מיה הרמנסון השבדית. שלזינגר הובילה בקרב כאשר יריבתה ספגה שידו, אבל בשלב מסוים עצרו השופטים את הקרב ופסקו ששלזינגר הכניסה יד מתחת לחגורה של יריבתה, מהלך שהוא אסור על פי החוקה. בעקבות הדברים, שלזינגר הפסידה ועברה לבית הניחומים.

בקרב השלישי שלה שלזינגר פגשה את הסינית ג'ונשיה יאנג ששלטה בקרב מהפתיחה וביצעה ריתוק שממנו לשלזינגר לא היה סיכוי להשתחרר ממנו. בעקבות ההפסד, שלזינגר סיימה את התחרות במקום השביעי.

בסיום התחרות אמרה שלזינגר: "אני בהחלט מרגישה שהייתי מסוגלת להשיג תוצאה הרבה יותר טובה ומספקת, אבל צריך להבין שאלה חוקי המשחק והכי חשוב מבחינתי זה להמשיך לצעד הבא וליעד הבא. כל טורניר עבורי זה למידה נוספת לאימונים וכל הפסד זה שיעורי בית שאני לוקחת במקצועיות וספורטיביות כמו תמיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully