וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר צוברי בראיון: "לא ישבתי ולא סיכמתי שום דבר עם אף אחד"

2.4.2016 / 12:50

המדליסט האולימפי חגג העפלה שלישית למשחקים האולימפיים, והדגיש: "המאמנים סיכמו שמה שחוקי מותר. מדינת ישראל לא חושבת שעשיתי משהו לא בסדר. זה לא בשמיים לחזור עם מדליה אולימפית מריו"

שחר צוברי גולש ישראלי. עמית שיסל, מערכת וואלה! NEWS
מבסוט. צוברי/מערכת וואלה! NEWS, עמית שיסל

שחר צוברי שחרר אתמול (שישי) הרבה מאוד לחץ אחרי שהבטיח את מקומו, בפעם השלישית בקריירה, במשחקים האולימפיים בריו. הקרב מול נמרוד משיח תפס כיוון שונה מזה שהיה מקובל במהלך כל הקמפיין, כאשר יריבו יצא בפוסט שהאשים את צוברי בכך שהפר את ההסכם הג'נטלמני שסוכם ערב אליפות העולם ונחשף בוואלה! ספורט, ובמסגרתו הוחלט כי השניים לא יפריעו אחד לשני. בראיון מפלמה דה מאיורקה, מתייחס צוברי לנושא.

"היה לחץ של ארבע שנים, אבל לחץ זה דבר טוב", אמר צוברי בהתייחס לתחושות שלו לאחר שהבטיח את הכרטיס הנכסף. "נמרוד גולש טוב, היה קרב קשה. אני מאוד בטוח ביכולות שלי וידעתי שאני יכול לעשות את זה, אבל גם ידעתי שיש תנאים ודברים שעלולים לקרות, כמו מחלות או נזק לציוד. כל הזמן צריך להיות דרוך ומוכן, אבל אין ספק שהרבה לחץ השתחרר. הרגשתי טוב ושיש לי יכולות טובות בכל התנאים. התחרות הזו הייתה טקטית וקצת אחרת כי המטרה שלי הייתה מאוד ברורה ועמדתי בה".

נמרוד משיח, גולש ישראלי. ברני ארדוב
צוברי מכחיש. משיח/ברני ארדוב
"הטקטיקה שלי הייתה מאוד ברורה, והיא נהוגה בכל ענף ספורט, אם זה בכדורסל בכדורגל וגם כמובן בשייט"

על הדברים שאמר נגדו משיח, אמר צוברי: "אין ספק שזה יצר עניין, אבל זה היה חד צדדי. הייתי מרוכז במים, הייתי מרוכז במטרה שלי. ידעתי שיש מספיק זמן לדבר עם התקשורת. אני לא חושב שצריך להתייחס לדברים שהוא אמר. אם מדינת ישראל לא חושבת שעשיתי משהו שהוא לא בסדר, אז אני לא מרגיש בעיה עם משהו. אם עשיתי משהו לא בסדר, אז יש אנשים שזה התפקיד שלהם לטפל בזה. אני אישית לא ישבתי ולא סיכמתי עם אף אחד שום דבר".

צוברי גם מתייחס למה שהתרחש ערב אליפות העולם, וציין: "אלי צוקרמן (המנהל המקצועי של האיגוד, א.ק) עשה שיחה לשני המאמנים, רפא בלילוס (המאמן של צוברי, א.ק) ותום קורזיץ (מאמנו של משיח, א.ק), ובעצם הם הגיעו להבנות שמה שחוקי מותר וזה מה שבעצם הדריך אותנו. אלי כבר אמר לי בשיחות כמה פעמים שנמרוד לחוץ לקראת אליפות העולם, ושבכל זאת התחרות באילת ויש הרבה גלשים צעירים ואילתים והמצב הוא טעון. מבחינתי אמרתי 'אוקיי, סבבה'. נמרוד לחוץ וזה בסדר לגיטימי, גם אני לחוץ. התפקיד שלי הוא לא להרגיע אותו, להיפך".

על הטקטיקה שבחר בתחרות בפלמה אמר צוברי: "הטקטיקה שלי הייתה מאוד ברורה, והיא נהוגה בכל ענף ספורט, אם זה בכדורסל בכדורגל וגם כמובן בשייט. אתה מתחרה כולם נגד כולם, אבל בסופו של דבר כשמגיעים לשלבים האחרונים של התחרות, אתה יודע מי מאיים עליך בעמדת מדליה, וצריך להתחיל להתעמת אחד על אחד". צוברי נשאל גם אם משיח בירך אותו או לחץ את ידו לאחר התחרות, והשיב בשלילה.

על הסיכויים שלו להשיג מדליה בריו, אמר צוברי: "אני לא יודע, אבל אין ספק שאני מכוון למדליה. זו תהיה אולימפיאדה שלישית, ואני לא בא לשחק. המטרה שלי ברורה לבוא לאולימפיאדה ולנצח. זה לא בשמיים, זה אפשרי עם עבודה נכונה כמובן. יש עוד דרך ארוכה. אני בכושר טוב, אני גולש טוב ואני מספיק מנוסה. זו רק ההתחלה עכשיו. עכשיו העבודה האמיתית מתחילה".

עוד באותו נושא

סופית: שחר צוברי גבר על נמרוד משיח וייצג את ישראל בריו

לכתבה המלאה
נמרוד משיח, שחר צוברי. ברני ארדוב
לא היה סיכום. צוברי ומשיח/ברני ארדוב

היום נערכו שיוטי המדליות בדגמים השונים. צוברי סיים שישי בשיוט האחרון ודורג המקום השמיני בסיומה של התחרות, כאשר הבריטי טום סקווירס סיים עם הזהב. בדגם ה-470, גיל כהן ונינה אמיר שהבטיחו בשישי את מקומן בריו סיימו את שיוט המדליות במקום הרביעי ודורגו במקום התשיעי הכללי בסיום התחרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully