וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: ארסניו ולפורט נפצע באימון וצפוי להיעדר כשבועיים

2.4.2016 / 13:30

הקשר ההולנדי פרק את הכתף ועלול להחמיץ את המשחקים מול באר שבע ומכבי תל אביב. השחקנים אופטימיים: "רואים שבאר שבע בלחץ אטומי, אין שם שקט". טביב סימן את גיא מלמד לעונה הבאה

צילום ועריכה: קובי אליהו

קשרה של בית"ר ירושלים ארסניו ולפורט פרק היום (שבת) את כתפו במהלך האימון ויעבור בדיקה בימים הקרובים. בכל מקרה ולפורט נצטווה לנוח במשך כשבועיים והוא צפוי להחמיץ את המשחקים מול הפועל באר שבע ומכבי תל אביב.

לקראת המשחק מול באר שבע, הקרינו דראפיץ' ושי ברדה וידאו לשחקנים מהמשחק בדוחא נגד סכנין ושמו דגש בעיקר על משחק הלחץ ואיבודי כדור. בבית"ר יודעים שהיכולת בדוחא לא תספיק, אך מנגד בשיחות בין השחקנים הם יודעים כי לעניין המנטלי יש חלק חשוב במשחק ביום שני. אחד השחקנים אמר: "יצא לנו לדבר בינינו, באר שבע לא סתם יצאה למחנה אימונים, לא שקט שם. אם מכבי תל אביב תנצח את רעננה אז בכלל היא תבוא בלחץ אטומי ואנחנו נצטרך לנצל את זה".

ארסניו ולפורט שחקן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
ייעדר מול באר שבע? ולפורט/קובי אליהו

בנוגע להרכב הקבוצה נראה כי עמדת שחקן כנף שמאל עדיין לא סגורה. עד אתמול ארסניו ולפורט ולידור כהן היו האופציות היחידות, אך כעת נראה כי גם אבישי כהן ואולי אף עומר אצילי עשויים לשחק במשבצת זאת. "יש עוד שני אימונים עד המשחק , כנראה שההחלטה תיפול רק ברגע האחרון", אמרו בצוות המקצועי.

אם במשחקים קודמים הצוות המקצועי של בית"ר התכונן לכניסות של מאור מליקסון וטוני וואקמה מהכנפיים לאמצע, כעת לא ברור מי מהשניים בכלל יזכה לדקות ולכן ההיערכות הטקטית היא ברמה הכללית מול התקפת באר שבע. מעבר לכך, בבית"ר יודעים כי באר שבע עשויה להעדיף לחכות מאחור בחלק הראשון של המשחק ולנסות לשחק על מהירות של שחקנים כמו בן שהר ומוחמד גדיר ולנצל את ההתלהבות של בית"ר בפתיחה.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
סלובודאן דראפיץ' מאמן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
באר שבע בלחץ? דראפיץ'/קובי אליהו

שחקני בית"ר התנצלו אתמול בפני מאמן הכושר שלומי ורדרו על האירועים שהתרחשו באימון והרגיעו את הרוחות. ורדרו כעס על כך שהשחקנים הזיזו לו את הקונוסים והאביזרים לקראת האימון וירד מכר הדשא תוך שהוא מאיים בהתפטרות.

ורדרו עבר לאחרונה ניתוח בעינו והוא אמור להיות בכלל במנוחה, אך בכל זאת מתעקש להגיע לאימונים. לאחר מכן הסביר כי בעקבות האירוע חש שוב כאבים בעינו שהתנפחה והעדיף לא לחזור לאימון. בבית"ר לא מתכוונים להתייחס לנושא מעבר לאירוע ואפילו ולאחר התנצלות השחקנים האירוע הסתיים.

במקביל לתחילת ההכנות לעונה הבאה והשיחות עם שחקנים, בודק אלי טביב אופציות לצרף מספר כישרונות צעירים למועדון. אחד מהם הוא קשר-חלוץ מכבי פתח תקוה גיא מלמד, שמסיים את חוזהו בסוף העונה. חוץ ממלמד נמצאים ברשימה גם יעקב בריהון, עידו דוידוב ומספר שחקנים נוספים ובבית"ר מאמינים כי לפחות שחקן צעיר משמעותי אחד יצורף בעונה הבאה בחלק הקדמי.

(עדכון ראשון: 7:19)

שחקן מכבי פתח תקוה, גיא מלמד. קובי אליהו
יגיע לבירה? גיא מלמד/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully