וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ודו: ארד לגילי כהן בגרנד פרי סמסון, הפסד לראשוני בקרב על הארד

1.4.2016 / 18:10

כהן (עד 52 ק"ג) השיגה מדליה שנייה בתוך שבוע: "צעד חשוב לקראת ריו". ראשוני (48 ק"ג) הרשימה, אבל הפסידה לאלופה האולימפית, מנזס הברזילאית. ארשנסקי הודח בסיבוב הראשון

בג'ודו העולמי ממשיכים להתכונן לריו והיום (שישי) נערך גרנד פרי סמסון שבטביליסי. גילי כהן (עד 52 ק"ג) השיגה מדליה שנייה בתוך שבוע לאחר שגברה בקרב מדלית הארד על ג'ואנה ראמוס הפורטוגלית. כהן ניצחה תחילה בעונשים יריבה קוריאנית, אבל לאחר מכן היא נכנעה ללורה גומס הספרדיה שהשיגה איפון. כהן המשיכה לבית הניחומים וניצחה את מדליסטית הארד מאליפות העולם, דריה סקריפניק לפני הניצחון על ראמוס, שהגיע אחרי שהפורטוגלית ספגה עונשים. רוני שוורץ, גם היא ב-52 ק"ג, ניצחה בקרב אחד והפסידה בשני בשלב שמינית הגמר בווזארי ליריבה פורטוגלית.

גילי כהן אמר לאחר הזכייה: "אני מרוצה מאוד מהזכייה במדליה. זהו עוד צעד חשוב עבורי לקראת ההשתתפות שלי במשחקים האולימפיים בריו. אני אמשיך לעשות כל מאמץ כדי להגיע לתחרויות ביכולת גבוהה, להתחזק וללמוד מטעויות. אני רוצה להודות למאמנים שמלווים אותי בנבחרת בראשותו של שני הרשקו ולמאמן האישי שלי, אלעד חביון".

שני הרשקו, מאמן הנבחרת, סיכם את התחרות מבחינת הנבחרת, ואמר: "המדליות הללו של גילי חשובות מאוד להבטחת השתתפותה במשחקים האולימפיים בריו. אני שמח מאוד שגילי נכנסה לתקופה של זכייה במדליות וניצחונות על יריבות מהטופ העולמי. זהו מקומה של גילי והמדליות הם התוצאה של עבודה קשה, נכונה ותמיכה מכל הצוות המקצועי. שירה ראשוני עשתה תחרות מצוינת, ולדעתי הפסידה את הקרב על הארד בעקבות טעות שיפוט קשה מאוד. בקרב על הארד שירה הצליחה להציג יכולת מרשימה מאוד מול הברזילאית, האלופה האולימפית מלונדון, והיכולת הזו מעודדת מאוד לקראת ההמשך".

אמלי רוסאנו מול שירה ראשוני. ברני ארדוב
נעצרה בחצי הגמר. שירה ראשוני/ברני ארדוב

שירה ראשוני (48 ק"ג) הפסידה היום (שישי) בקרב על מדלית הארד בתחרות הגרנד פרי סמסון שנערכת בטורקיה. אחרי ניצחונות מרשימים, ראשוני הגיעה לחצי הגמר אחרי שהפסידה ליריבה המקומית, דילארה לוקמנקים הטורקיה, מדליסטית הארד מתחרות המאסטרס בשנה שעברה. הקרב היה נטול ניקוד, אבל הטורקיה נענשה פעם אחת לעומת פעמיים של ראשוני, וזה מה שהכריע את הקרב. בקרב על המדליות נכנעה ראשוני לאלופה האולימפית, מנזס הברזילאית, בגלל עונש שקיבלה באמצע הקרב. ראשוני פתחה את דרכה בתחרות עם ניצחון באיפון על יריבה אזרית ולאחר מכן היא ניצחה בעונשים יריבה קזחית. בקרב על הארד היא תתמודד מול שרה מנזס הברזילאית, שהיא גם האלופה האולימפית.

קמילה מינקאווה (57 ק"ג) הודחה אף היא בשמינית הגמר. היא תחילה גברה באיפון על יריבה טורקיה, אבל לאחר מכן נכנעה באיפון ליריבה צרפתיה, מדליסטית הכסף מתחרות המאסטרס, הלן רשבו.

אצל הגברים, רק ישראלי אחד משתתף: טומי ארשנסקי (60 ק"ג) שהפסיד בקרב הראשון שלו בסיבוב הראשון לסיני ג'ינגי אן לאחר שנענש שלוש פעמים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully