וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: גיא אסולין חולה ובספק למשחק מול הפועל עכו

הקשר שתורגל כל השבוע בהרכב הקבוצה התלונן על חום גבוה והצטרף לרשימת הפצועים הארוכה. שוינפלד שוב לא התאמן וגם הוא בספק. אופטימיות לגבי כשירותו של יחזקאל שהתאמן בצורה חלקית

מגד גוזני

עוד מכה להפועל תל אביב. גיא אסולין, שתורגל לאורך כל השבוע בהרכב הקבוצה נמצא בספק גדול לעכו. הקשר חלה והתלונן היום (חמישי) על חום גבוה שכנראה ישאיר גם אותו מחוץ לסגל בשבת. בהפועל ינסו להכשירו אך הסיכויים שזה יקרה קטנים ואסולין מצטרך לרשימת פצועים ארוכה.

ארון שוינפלד שסובל מקרע קטן במפשעה שוב לא התאמן היום עם הקבוצה וגם הוא עדיין בספק גדול למשחק. בהפועל יש כאלה הטוענים כי ייתכן ששוינפלד יהיה בסגל למשחק אך בכל מקרה הוא לא צפוי לקבל דקות משחק אלא אם כן לא תהיה ברירה. לעומתו שגיב יחזקאל שותף היום חלקית באימון. החלוץ, שסובל מקרע קטן בשריר התאומים לא התלונן על כאבים לאחר האימון מה שעורר אופטימיות לגבי שיתופו במשחק, אך גם הוא לא צפוי לפתוח בהרכב.

נמניה ניקוליץ', שפתח ושיחק 90 דקות במשחק הידידות של מונטנגרו מול בלארוס חזר לארץ וגם הוא לא התאמן. ניקוליץ' צפוי להייות כשיר ואף לפתוח מול עכו. בקבוצה ממתינים גם לחזרתו של חמזה בארי לארץ לאחר ששותף במשחקה של נבחרת גמביה ורק מחר הוא צפוי להצטרף לאימונים. התקווה היא שלמרות המסע הארוך שעבר הוא יוכל לקחת חלק ואולי אף לפתוח מול בשבת. כרגע אין אינדיקציה ברורה כיצד אלי גוטמן יפתח בסופו של דבר. מחר באימון המסכם אמורה להתקבל החלטה סופית בעניין זה.

שחקן הפועל תל אביב גיא אסולין. ברני ארדוב
דווקא כשהיה אמור לפתוח. אסולין/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully