וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: מליקסון נטש את האימון. בוזגלו או ברדה יירדו לספסל?

31.3.2016 / 17:08

קשר הפועל באר שבע חש כאבים ולא סיים את האימון המסכם במחנה, במועדון מאמינים שיהיה כשיר לטדי. בכר הפתיע ותרגל הרכב ללא שני הכוכבים כשגדיר ושהר במקומם. הקבוצה נקנסה על הדלקת האבוקות

one

בווידאו: תקציר התיקו של הפועל באר שבע עם מכבי תל אביב

אחרי שנדמה היה שמאור מליקסון יהיה כשיר למשחק החוץ מול בית"ר ירושלים ביום שני, ואף יעלה בהרכב, הקשר שוב מדאיג את אנשי הצוות הרפואי של הפועל באר שבע. במהלך האימון המסכם של המחנה המקוצר שערכה הקבוצה בטבריה, אותו סיימה היום (חמישי), מליקסון לא חש בטוב ונטש את האימון בגלל כאבים בשריר. השחקן נבדק ובמועדון מאמינים שהוא יהיה כשיר למשחק בטדי. גם אנתוני וואקמה עדיין פצוע ולגביו מרחף סימן שאלה לקראת המשחק.

במהלך האימון האחרון, המאמן ברק בכר הפתיע ולא תרגל בהרכב שני שחקנים מרכזיים: מאור בוזגלו ואליניב ברדה. מי שכן תורגלו הם ג'ון אוגו, אובידיו הובאן ומהראן ראדי, כאשר לפניהם שיחקו מליקסון, בן שהר ומוחמד גדיר. לא ברור האם זה יהיה החלק הקדמי שאכן יעלה במשחק מול בית"ר ירושלים, אבל אם זה יקרה, מדובר בהפתעה גדולה עבור השחקנים.

המחנה בטבריה ארך שלושה ימים ובהם הקבוצה שילבה בין עבודה לגיבוש לטקטיקה. מחר יזכו השחקנים למנוחה והם ישובו לאימונים ביום שבת. במועדון שמחו היום לשמוע כי בית הדין של ההתאחדות לכדורגל פסק נגדם על קנס על תנאי בלבד וזאת לאור מאמצי הקבוצה לתפוס את האוהדים שהשליכו אבוקות ורימוני עשן במשחק מול מכבי תל אביב: "בית הדין הוכיח שהמאמצים שאנחנו משקיעים באיתור האוהדים הפורעים השתלמו. נמשיך לנקוט ביד קשה כלפי אלה שפוגעים באלונה ובמועדון".

שחקן הפועל באר שבע, מאור מליקסון. קובי אליהו
שוב פצוע. מליקסון/קובי אליהו

הפועל באר שבע נקנסה היום ב-15 אלף שקל על ידי בית הדין של ההתאחדות לכדורגל. מוליכת ליגת העל נענשה בעקבות אבוקות שהודלקו במשחק שלה נגד מכבי תל אביב לפני כשבוע וחצי. את הדיון וההחלטה ניהל הדיין גיורא לנדאו.

לנדאו כתב בהחלטה שלו: "מאמצי הנאשמת ומאבקה בתופעות אלה ראויים לציון, אך העובדה שהנאשמת אינה מזהה את האוהדים הפורעים ונאלצת להיעזר במשטרה, מונעת ממנה נקיטת צעדים ישירים נגד אוהדים אלה... משקלול היקף האירוי אשר התרחש במגרשה הביתי של הנאשמת ומבלי שבידי הנאשמת בשלב זה פרטי האוהדים אשר נעצרו, אל מול ההצלחה היחסית של הנאשמת אשר הביאה לתפיסת אבוקות לפני הכניסה למגרש ומעצר אוהדים, אני גוזר עליה קנס בסך 15 אלף שקלים".

במועדון ממשיכים לעקוב אחר ההתפתחויות בנוגע לעומר דמארי ואלמוג כהן. השניים עדיין לא אישרו כי הם מוכנים לשוב לישראל, אבל אם יחליטו כך במועדון סבורים שיוכלו לצרפם בקיץ. בקרוב תיערך פגישת עבודה בין הנהלת הקבוצה לברק בכר בנוגע לתכניות לעונה הבאה. המטרה היא להקדים את ההכנות משום שהקבוצה תשחק בעונה הבאה באירופה בכל מקרה. כפי שכבר פרסמנו, במועדון כועסים מאוד על ההחלטה לקיים מחנה אימונים לנבחרת ישראל בסוף מאי, מה שעלול לפגוע בהכנות שלהם לאירופה.

אלונה ברקת הפועל באר שבע. קובי אליהו
תם ונשלם סיפור האבוקות. ברקת/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully