וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החלקה אומנותית: ביצ'נקו עלה לגמר אליפות העולם מהמקום ה-19

31.3.2016 / 13:52

מדליסט הכסף מאליפות אירופה אכזב בפתיחת התחרות בבוסטון כאשר קיבל 69.86 עבור התרגיל הקצר, וינסה לתקן בתרגיל החופשי כדי להתברג בעשירייה הראשונה. טוביאס וטקצ'נקו עלו לגמר מהמקום ה-13

אלכסיי ביצ'נקו מחליק ישראלי. AP
טעם חמוץ. ביצ'נקו/AP

המחליק האומנותי, אלכסיי ביצ'נקו, שרק לפני כחודשיים זכה במדליית כסף באליפות אירופה, פתח הלילה (בין רביעי לחמישי) את הופעותיו באליפות העולם שנערכת בבוסטון. הטעם שבו הוא סיים את התרגיל הקצר מאכזב מבחינתו שכן הוא מדורג רק במקום ה-19, הרחק מהתקוות הגדולות שלו לתפוס מקום בעשירייה הראשונה.

למרות זאת, ביצ'נקו העפיל לגמר והוא יתחרה כעת בתרגיל החופשי וינסה לתקן את המצב כדי להתברג בעשירייה הראשונה, מיקום שיבטיח לישראל נציג נוסף באליפות העולם הבאה.

ביצ'נקו קיבל את הציון 69.86 נקודות, ורק לצורך ההשוואה, באליפות אירופה האחרונה הוא קיבל 84.09 נקודות על אותו תרגיל וסיים את התחרות עם 242.56 נקודות. מי שצועד בראש התחרות הוא היפני יוזורו האניו שהשיג 110.56 נקודות ומקדים את אלוף אירופה הטרי, חאבייר פרננדס (98.52).

בריקוד זוגות, איזבלה טוביאס ואיליה טקצ'נקו העפילו לגמר מהמקום ה-13. בתרגיל הקצר השניים קיבלו 60.97 נקודות וכעת הם ינסו לשפר את המיקום בזכות התרגיל החופשי. הצמד גבריאלה פפדאקיס וגיום צ'יזרון מצרפת מוליכים עם 76.29 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully