וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: דגני מחלים מהפציעה, קינן: "אני בתקופה לא רעה, אך נמדד לפי תוצאות"

31.3.2016 / 13:03

המגן צפוי לחזור לסגל במשחק מול הפועל באר שבע ביום שני, גילי ורמוט עדיין חולה ולא ברור האם יוכל לשחק, נטע לביא צפוי לחזור ל-11. הבלם: "בני סכנין קבוצה מגוונת, אבל נרצה לשלוט במשחק"

one

בווידאו: מכבי חיפה מפסידה 3:0 להפועל רעננה

במכבי חיפה יודעים שניצחון על בני סכנין יכול להחזיר את הקבוצה למקום הרביעי בטבלה. אתמול (רביעי) גברה הקבוצה 0:1 על הפועל כפר סבא במשחק אימון כשהמאמן רוני לוי שמר על רוב שחקני המפתח שלו על מנת שלא ליצור עומס לקראת המשחק.

"במהלך הפגרה היו לנו אימונים מאוד אינטנסיביים. מבחינה פיזית אנחנו מוכנים ומצפים למשחק", אמר הבלם דקל קינן. "אני מרגיש טוב מבחינה פיזית וגם מבחינת כושר משחק, אני נמצא בתקופה לא רעה. כמובן שאני חלק מקבוצה ואני נמדד על פי התוצאות של הקבוצה".

לקראת המשחק הוסיף הבלם: "אנחנו מכירים טוב מאוד את בני סכנין, שיחקנו נגדה פעמיים העונה. מדובר בקבוצה יציבה מאוד, מאוד מגוונת, במיוחד בחלק ההתקפי. התכוננו טוב למשחק וליריבה, במשחק בית שלנו נרצה לבוא ולשלוט במשחק ונעשה הכל על מנת לנצח".

שחקן מכבי חיפה, גילי ורמוט. טל לוי
בספק. ורמוט/טל לוי

גילי ורמוט לא שותף במשחק בשל מחלה והוא בספק למשחק, כשאיסמעיל ריאן עשוי לקבל את המקום בהרכב במקום אלירן עטר. אוראל דגני, שעשוי לעזוב בתום העונה, יחזור לסגל לראשונה מאז המשחק מול הפועל תל אביב (0:0) ב-20 בפברואר. אייל משומר עשוי לפתוח בעמדת המגן הימני במקום עאיד חבשי. נטע לביא, שריצה עונש הרחקה, יחזור להרכב, כנראה על חשבון רומאריו פירס. לודוביק אוברניאק ייכלל בסגל, אך לא ברור אם יפתח. גם קובי מויאל עשוי להיכלל ב-18 לאחר ששותף במשחק האימון.

במועדון מסרבים להתייחס כרגע לנושא השינוי בשדרה הניהולית. כזכור, בחודש שעבר פורסם בוואלה! ספורט כי הבעלים יענקל'ה שחר שוקל למנות איש מקצוע נוסף לצדו של רוני לוי, אך המאמן יהיה הסמכות המקצועית העליונה. שני שמות שהוזכרו כבר אז הם אלון חזן וחיים סילבס.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully