וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה תשלם פיצויים של מאות אלפי שקלים לעובד מועדון לשעבר

31.3.2016 / 18:30

בית הדין לעבודה פסק שהמועדון ישלם 100,000 שקלים בתוספת ריבית והצמדה ושכר עו"ד לאיש משק ומנהל איצטדיון לשעבר, שמואל עזרא, שפוטר. אבו ניל עשוי לספוג השעיה בעקבות נטישת האימון

מגד גוזני

בווידאו: משדר וואלה! ספורט לקראת משחקי הפלייאוף התחתון

בזמן שהפועל חיפה מתמודדת עם תביעות קיימות של מאמנה לשעבר טל בנין ומאמן השוערים לשעבר אבי פרץ היום (חמישי) קיבל המועדון סוג של מכה נוספת כאשר בית הדין לעבודה פסק לטובת שמואל עזרא, עובד לשעבר של המועדון לפיו הוא זכאי לקבל מהמועדון 100,000 שקלים וזאת בשל תביעת פיצויי פיטורין שהגיש. עזרא שימש כאיש משק וכמנהל האיצטדיון בקרית חיים ולאחר שפוטר תבע את הקבוצה כשכעת פסק בית הדין לעבודה שהוא זכאי לפיצויים בתוספת ריביות, הצמדה ושכר טרחת דין שמעלה את הסכום ליותר מ-200,000 שקלים. כעת הבעלים יואב כץ יצטרך להחליט האם המועדון יערער על ההחלטה או שמא יישא בתשלום.

שחקן הקבוצה אמיר אבו ניל, הושעה מאימוני הקבוצה לאחר שנטש ביום שלישי את האימון. הקשר ירד מכר הדשא לאחר שנפגע בחזהו מהישאם כיוואן, כאשר חלק מאנשי המועדון סברו כי הוא התרגז מהמכה ועזב על דעת עצמו.

בעניינו של אבו ניל יתקיים מחר בירור, אשר אחריו יוחלט כיצד להעניש את השחקן. כפי שפורסם אתמול בוואלה! ספורט, כרגע נמצאת על הפרק האפשרות להשעיה ארוכה, אולם הדברים יוחלטו רק לאחר השיחה עם אבו ניל. בכל מקרה, לא ברור אם הוא יהיה בסגל למשחק במחזור הקרוב מול הפועל כפר סבא.

המאמן אלי כהן דיבר באימון הקבוצה היום לקראת המשחק החשוב ביום ראשון: "כל שחקן וכל בר דעת יודעים שזה משחק סופר חשוב. אנחנו דרוכים ומבינים את החשיבות הזו. לא צריך להסתכל לאחור, תוצאה טובה במשחק הזה תיפתח את המאבק לגמרי וכל תוצאה אחרת תציב אותנו במצב יותר קשה. יש עוד חמישה משחקים, אבל אין ספק שזה משחק עם השלכות. אנחנו משחקים בבית ונצטרך להיות נחושים".

המאמן הוסיף: "יש לנו קהל גדול ואנחנו צריכים את כולם איתנו. אני לא מחלק את הקבוצה למערכים. קבוצה שרוצה להישאר, צריכה משחק הגנה חזק, זה משהו שאנחנו מדברים עליו. אבל זה משחק הגנה, לא רק החלק האחורי. עד סוף העונה, צריך להיות יעילים ולא לספוג, כי כשאנחנו סופגים אנחנו רודפים ונכנסים ללחץ". על ההחלטה להתאמן באצטדיון במקום במגרש האימונים: "זה משחק חשוב, אז היה לי חשוב שנרגיש את המגרש אחרי שלא שיחקנו פה כמה שבועות".

אלי כהן דרוך/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully