וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החלטת ביניים: הדיין דורש את שמות אוהדי באר שבע העצורים

31.3.2016 / 9:16

ארבעה אוהדים נעצרו, שלושה שוחררו, עו"ד לנדאו החליט לשוחח עם המשטרה ואם היא תסכים לפרסם את השמות הקבוצה צפויה לקבל הקלה בעונש. במועדון כבר החליטו לשלול את המנויים שברשותם

צילום מסך

הפועל באר שבע עמדה אתמול לדין בגין השלכת האבוקות ורימוני העשן במשחק מול מכבי תל אביב ועושה רושם כי בית הדין יקבל את ההחלטה באמצעות היועץ המשפטי של תחנת מרחב הנגב במשטרה. הדיין עו"ד גיורא לנדאו פרסם הבוקר החלטת ביניים, לפיה לאחר התייעצות עם הגורמים המשפטיים במשטרה יקבל החלטה. לנדאו מבקש לבחון את הפועל באר שבע ביקשה לקבל לידיה את פרטי החשודים בהשלכת האבוקות ורימוני העשן. באר שבע לא קיבלה את הפרטים לידיה מאחר והמשטרה סירבה למסור את השמות, ולכן לנדאו מתכוון לדרוש אותם בעצמו. כרגע ארבעה אוהדים נמצאים בחקירה, אחד מהם עצור ושלושה שוחררו, ובמעודון מעריכים שאם המשטרה תשתף פעולה בעניין והשמות יימסרו, הדיין יקל עימם. בבאר שבע אישרו הבוקר כי במידה והשמות ימסרו הם מתכוונים לשלול את המנויים שברשותם.

עומר דמארי חלוץ ר.ב. לייפציג (ימין) מול בנימין הובנר שחקן אינגולשאדט. GettyImages
אופטימיות לגביו. עומר דמארי/GettyImages

את באר שבע יצגו בדיון המנכ"ל אסי רחמים, סמנכ"ל הכספים ניר כץ והסמנכ"ל החדש עידו בר נתן. בדיון נטען כי המועדון פרסם את תמונות החשודים ואיתר אותם באמצעות אוהדים אחרים. כמו כן, במועדון ציינו כי אתמול אותר אוהד בשנות ה-20 לחייו שהסגיר את עצמו למשטרה. הקבוצה תסיים היום את מחנה האימונים שלה בטבריה, שנמשך שלושה ימים. מחר היא תגביר את קצב ההכנות. ג'ון אוגו כשיר למשחק, אך השאלה המרכזית היא האם אנתוני וואקמה יוכל לשחק. בתחילת השבוע נשמעו במועדון אופטימיים בנוגע לאפשרות שייכלל בסגל.

במועדון ממשיכים לעקוב אחר ההתפתחויות בנוגע לעומר דמארי ואלמוג כהן. השניים עדיין לא אישרו כי הם מוכנים לשוב לישראל, אבל אם יחליטו כך במועדון סבורים שיוכלו לצרפם בקיץ. בקרוב תיערך פגישת עבודה בין הנהלת הקבוצה לברק בכר בנוגע לתכניות לעונה הבאה. המטרה היא להקדים את ההכנות משום שהקבוצה תשחק בעונה הבאה באירופה בכל מקרה. כפי שכבר פרסמנו, במועדון כועסים מאוד על ההחלטה לקיים מחנה אימונים לנבחרת ישראל בסוף מאי, מה שעלול לפגוע בהכנות שלהם לאירופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully